středa 11. ledna 2012

Venkovský pytlíček s háčkovanou krajkou...

...jako za starých časů.
Miluji venkovský styl...Vždy nás osloví svým klidem, pohodou, jednoduchostí, harmonií s přírodou a čistotou...
Snažím se ho tedy držet jak nejvíce to jde i ve svém tvoření...používám látky z přírodních surovin jako je len, bavlna.
Tentokráte jsem se pustila do šití těchto lněných a bavlněných pytlíčků v jemně smetanové a šedé barvě. Budou se hodit na cokoliv :o) Zatím jsou s háčkovanou ozdobou, ale jen jak bude více času přibudou i vyšívané. Tyto mám už pověšené v kuchyni na staré almárce a moc jim to tam sluší.
To je ode mne pro dnešek vše... Přeji všem hezký a pohodový večer...

12 komentářů:

  1. Soni....ja teda kukam...to je nadherne siticko...tie pytlicky su naaaadherne! asi ma to inspirovalo veeelmi .. zajtra vytahujem stroj...dakujem moc za spravenie nalady, paaa pekny den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, to je i pro mne dobrá zpráva :o)děkuji. Jsem ráda, že se líbí. Už mám střižené i bílé a taky se už moc těším až se do nich pustím. Tak ať se povedou :o) ahojky Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko,
    já už opravdu nevím , co ti sem mám psát ? ;-)
    Slova už jsme dávno vyčerpala, za to ty svoje nápady NE .
    Prostě KRÁSNÉ , MOC !:-)
    P.S. Tvoje vyšívané pytlíčky máme od Ježíška na nočních stolkách , takže první a zároveň poslední věc, kterou vidíme jsou právě ony :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, to je tak milé...ani nevíš jakou jsi mi právě udělala radost. Děkuji a moc! Jsi úžasná...ráda se s vámi podělím o každé své tvoření....a přitom mi už tak chybí zahrádka :o) všechny ty kytičky a bylinky. Měj se moc hezky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, fantastický nápad. Ja mám vykrajovátka len tak v uzavretej nádobe v špajzi. Ale takéto vrecúško by sa hodilo podstatne lepšie a navyše by to vyzeralo krásne. Si šikulka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Vy jste prostě šikulka :) Moc pěkné to je :)

    OdpovědětVymazat
  7. Soni,

    pytlíčky jsou úžasné. Taky o nich přemýšlím, ale zatím jsem se k nim neodhodlala :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni, pytlíčky jsou krásné a k vám se určitě skvěle hodí.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Soničko, chodím na vaše krásné stránky pravidelně a vždycky jen tiše vzdychám nad tou krásou co dokáží vykouzlit vaše tlapky. Jednoduché, vkusné a prostě nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, další kouzelný kousek z tvých šikovných rukou! Opravdu nádhera!
    Minule jsem zapomněla pochválit úvodní fotku!
    Kouzelná, půvabná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Je to moc hezké, takové něžné a přitom jednoduché.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails