úterý 7. února 2012

Pro potěchu nejen oka...

Krásné zimní poledne všem!
Mé šití je stále v plném proudu a tak posílám pár obrázků...
Nakoupila jsem nové látky ve veselých barvičkách...takže tvořeníčko u kamínek je v tomto mrazivém počasí přímo sluníčkové :o)
Romantické srdíčko s háčkovanou krajkou
K srdíčku do soupravy jsem ušila i tento menší pytlíček...neboli babiččin škapulíř. Okraj jsem dozdobila opět háčkovanou kraječkou a mašličkou s dřevěnými korálky...
A ještě jedno starorůžové srdíčko pro milovnice " staromilsky laděné". Mimo jiné... krásný článek s názvem "Valentýn kdysi a teď..." najdete zde. Autorce článku tímto moc moc děkuji, že vložila mojí fotku s tvořením do textu....
To je pro dnešek vše :o) Mějte se krásně...

22 komentářů:

  1. Soni, nádhera. Tuto látku jsem nedávno viděla na netu, když jsem objednávala látky, ale nějak jsem si ji nedovedla představit v reálu. Takže děkuji za ukázku. Krásný den přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji za zastavení :o)
      Já už nakupuji jarně(s kytičkami)...a starorůžovou barvičku já můžu :o) Ještě mám v plánu z ní ušít polštářky, tak uvidím zda se budou líbit. Hezký den, Soňa

      Vymazat
  2. Hezký den, hezoučká srdénka a pytlíček , moc jim sluší jarní barvičky a háčkovaná kraječka ...
    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maru za milé řádky...Hezký den, Soňa

      Vymazat
  3. Soni nadherne srdiecka...prekrasne latky..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, děkuji za zastavení a milou pochvalku :o)brzy nakouknu k Tobě na nové tvoření :o)
      Hezký den, Soňa

      Vymazat
  4. Superbe ! Tout ! Vraiment !
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anna ,
      je vous remercie beaucoup de votre visite!
      Sincèrement , Soňa

      Vymazat
  5. Preciosos, como todo lo que haces.
    Un saludo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Desde el corazón le doy las gracias ...
      Atentamente, Soňa

      Vymazat
  6. Stop, stop... já už nevím, které bych si z těch krásných srdíček vybrala k transplantaci?
    Je to jasné, moje srdce, buší, pro ty Tvoje srdíčka:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ciao Sonia,i Tuoi cuori sono bellissimi,anche se il freddo e la neve é arrivata anche in Italia tu con le Tue creazioni annunci la primavera.Buona giornata e abbracci da Anna.

    OdpovědětVymazat
  8. Soni,
    nádherné fotky a úžasné tvoření! Srdíčka lemovaná háčkovanou kraječkou jsou taaaak romantická :o)
    Moc zdravím
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  9. Przepiękne serduszka !!! Pozdrawiam!

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, ty u kamen tvoříš jaro! A jaké - kouzelné, romantické! Jako vždy se ti to báječně povedlo!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Sonička, srdiečok máš krásnu zbierku a nedá sa ani vybrať ktoré je najkrajšie, lebo všetky sú nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sonička, tak tie ma uchvátili, nádherne romantické. Ten výraz "staromilsky" neviem, čo znamená, ale páči sa mi.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni, srdíčko je skutečně sluníčkové, přináší už jarní pohodu. Moc se mi líbí.
    iva

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Soni. Už tak dlouho se snažím Ti napsat komentář, ale vůbec se mi to nedaří, prostě ho nemohu odeslat.Možná to neumím, a tak ráda by Ti chtěla říct, jaké máš na něn krásné věci jak jsi moc šikovná.Rada k Tobě chodívám jen tak se podívat, a pokochat.Moc pěkné srdíčka, a ostataní.Přeji Ti krásné dny plné tvořívosti, nápadů a vytvoření krásných věcí. Luˇka

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO, KOUKÁM NA TVÁ SRDÍČKA V JARNÍM KABÁTKU.
    JSOU KRÁSNÁ.
    JÁ DNES SNAD DOKONČÍM SRDÍČKOVÉ ŠITÍČKO, KTERÉ MI NA STOLE LEŽÍ UŽ NĚJAKOU DOBU.
    MÁM HODNĚ PLÁNŮ. TAK SI MUSÍM POSPÍŠIT.
    U NÁS MRZNE TAK MOC, ŽE ANI NÁŠE FENEČKA NECHCE NA PROCHÁZKU.
    JDU SI UDĚLAT KAFÍČKO A VRHNU SE DO PRÁCE.
    MĚJ SE HEZKY.
    TĚŠÍM SE NA DALŠÍ TVÉ TVOŘENÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásný věcičky a máš to nádherně naaranžované. Hezké dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  17. Sono bellissimi questi cuori!! brava!! buona domenica....ciao

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails