pondělí 13. února 2012

Sáček s výšivkou

Ahoj, dobrý den!
Víkend nám opět utekl jako voda a tak posílám pár obrázků mého víkendového tvoření... Tentokráte jsem se pustila do vyšívání a šití sáčku. Větší sáček s výšivkou slepičky lze použít opravdu na cokoliv...mě se nejvíce líbí jako kabátek na lahvinku :o) Jako doplňek, na prostřeném stole v kuchyni, vypadá opravdu velmi pěkně...
V průběhu vyšívání...
Detail krajky a háčkované mašličky s dřevěnými korálky...
Pokud se i vám líbí motiv...
... vkládám předlohu. Přeji všem krásný celý týden!

32 komentářů:

  1. Soni,hlásím infarktový stav:-)
    To je zase nádhera.Měj se moc hezky s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, to bych nerada :o)))
      Potěšila jsi mě...i návštěvou.
      Moc děkuji a přeji pohodový den, zdravím Soňa

      Vymazat
  2. Soni, nádhera. Výšivka je dokonala - ukládám si ji. Krásný den Ti přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc Ti děkuji...už přemýšlím (s předstihem) na další svátky :o))
      Hezký den, Soňa

      Vymazat
  3. Ahoj Soňo
    Dokonalá výšivka,krásný motiv a precizní práce.Ráda chodím na tvé stránky,vyrábíš vkusné doplňky dobře sladěné.Díky za předlohu a inspiraci.Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji za návštěvu a velmi milé řádky...jsem ráda, že se předloha bude hodit :o)Hezký večer, zdravím Soňa

      Vymazat
  4. Soničko nádhera,tak tu výšivku si udělám také,pytlíček je úchvatný!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, určitě :o)je opravdu moc hezká...
      Děkuji také za pochvalu, zdravím Soňa

      Vymazat
  5. Ten je tak, tak, tak krásný!
    Soni, díky za výšivku!
    Ať to jde stále tak bezvadně od ruky i od jehly! Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ivet i za psaní :o))
      Pohodový večer, Soňa

      Vymazat
  6. Sonia ,bellissimo lavoro,che precisione!Complimenti.Abbracci da Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anna, un messaggio molto bello ...
      Grazie ! Cordiali saluti , Soňa

      Vymazat
  7. Soničko, nádherný pytlíček a vůbec tvoje tvoření. :o) Slepičku si s dovolením také uložím, je opravdu krásná. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani...i za psaní :o)právě jsem si k Tobě odskočila zasoutěžit :o)máš vše moc hezké...zdravím Soňa

      Vymazat
  8. Ahojky Soni,

    jů, ten je úžasný, obdibuji, když někdo vyšije do tak titěrné látku nádherný motiv. Pytlíček by vypadal i na zdi zavěšený krásně, třeba na křížaly.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Evi,(musím přeskočit odpovědi) máš pravdu :o) V obyčejné látečce je to strašně titěrná práce...nebylo to také tak snadné jako vyšít motiv do kanavy. Pytlíček je hezký úplně všude...plánuji ještě vyšít také jeden pro sebe(tento jsem vložila do svého obchůdku na fler)
      Děkuji za návštěvu i pochvalu, zdravím Soňa

      Vymazat
  9. Soničko,
    ještě jsem si ani nestačila objednat valentýnské srdíčko a ty už tu máš další už velikonoční skvost :-)
    Obdivuji tvé výšivky a musím ti opět vyseknout velikou poklonu !
    Prostě kdo umí,, umí !
    krásné jarní tvoření :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, na svátek zamilovaných už mám splněno :o) a tak už myslím na ty jarní svátky(s předstihem).Moc Ti děkuji za krásné řádky, Soňa

      Vymazat
  10. Teda Soni, nádhera - předběhla jsi mě. Taky mám v plánu pytlíček se slepičkou - říkala jsem si, že do Velikonoc ještě času dost, ale budu teda muset pohnout kostrou :-) A dát se do toho. Já jsem teprva u Valentýna ;-)

    Pěkný pondělní večer, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko, Tvé tvoření je moc krásné radost podívat! Daja

      Vymazat
    2. Alenko, já zas u Tebe obdivovala háčkované ptáčky...jinak na Valentýna já už mám splněno :o)Měj se hezky, zdravím Soňa

      Vymazat
  11. Takovou slípku, bych hned nasadila do domu, i když by nenesla:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko, ty už taky...já ještě ne a všichni budou připravení a já budu koukat, až to jaro přijde :o)
    Kouzelná výšivka, krásně využitá! Jako vždy se ti dílo moc povedlo!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nebojím se, že do té doby něco nevyrobíš a nevymyslíš :o) já mám na svátek zamilovaných srdíček až až :o)mám tedy splněno :o) také jsem se těšila už na něco úplně jiného...tak snad se povedlo :o) Děkuji za milá slova, moc pozdravů Soňa

      Vymazat
  13. Ahoj Soni, ten je zase pěkný.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Ein sehr schöner Hahn, damit stimmst du mich auf Ostern ein.
    LG STephanie

    OdpovědětVymazat
  15. E' una gioia visitare il tuo blog
    Emi

    OdpovědětVymazat
  16. kde se vzala slepička?
    vyšila ji jehlička
    je to pěkný koníček
    a nádherný pytlíček

    Soni, je vždy potěšením nahlédnout na tento blog.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Sonička, čím ďalej, tým viac sú Tvoje práce úžasnejšie a nápaditejšie. O dokonalosti ani nehovorím.
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails