sobota 18. února 2012

Vyšívání něžnými barvami...

....aneb návrat do časů našich babiček
Nové kolekce textilu lákají něžnými jarními barvami, jako jsou světle žlutá, zelenkavá, lila a růžová...
Nakoupila jsem tedy do svého šicího koutku nové látečky na tvoření...
Některé výrobky už mám dnes dokončené a tak posílám malou ukázku...
Další pytlíčky s ruční výšivkou...
Z nové látečky s kostičkou jsem také ušila i tyto chňapky ve tvaru srdíčka, která jsem opět dozdobila háčkovanou krajkou.
Dnes už jsem nestačila pro vás nafotit předlohy na výšivky... pokud se vám zalíbí, napište mi... dodatečně vložím :o)Přeji hezký a pohodový večer...

27 komentářů:

  1. Soničko, spíš vůbec! Opět tolik krásy! Mám moc ráda tyhle zapudrované barvy, motivy jsou taky kouzelné (moc se těším na předlohy, asi si mě zlákala :o)). Je to nádhera!
    A kostkovaná srdíčka, to je taky moc veliká paráda, si kouzelnice!
    Měj krásný sobotní večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, jemňoučké a lákavé jarní motivky! Srdíčka mne dostanou vždycky....Jste šikulka!
    Krásný večer přeje Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Maru :o) jsem ráda, že se líbí...jarní motivy určitě ještě přibudou :o)Krásný večer, Soňa

      Vymazat
  3. Heli, to víš, že spím :o))
    Zimní večery jsou tak dlouhé a já nevydržím nic nedělat...pravda je, že často přetáhnu i půlnoc :o)Předlohy dodatečně vložím...dnes jsem je už nestačila nafotit. Děkuji Ti za milou návštěvu :o)a samozřejmě za Tvá hřejivá slova...mám z nich velkou radost. Hezký večer, ahojky Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Soni,jste opravdu kouzelnice.To je taková nádhera.Těším se na předlohy :-)děkuji a přeji krásný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,
      moc děkuji...i za návštěvu a navrhuji s dovolením tykání :o) Musím napsat, že jsem zas na Tvých stránkách obdivovala vyšité sněženky...jsou krásné:o) po něčem takovém také uvažuji...Krásný večer, zdravím Soňa

      Vymazat
  5. Soničko, opět se mi líbí úplně všechno, něžné, krásné... :o) Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vše moc krásné, takové něžné, půvabné..je to zkrátka krása!!

      Vymazat
    2. Jani, to je moc milé :o)děkuji a přeji hezký nedělní večer, Soňa

      Vymazat
  6. Soni!!!!
    Je to krása...jak pytlíčky s výšivkama,tak srdéčkové chňapky!!!!
    Moc povedené!!!!
    Přeju krásnou neděli!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Soňo
    krásné a vkusné výšivky,a o srdíčkách nemluvě.Moc hezké tvoření.

    OdpovědětVymazat
  8. This is so nice...like the rabbit.....love ...xxx..

    OdpovědětVymazat
  9. to je náádhera, úžasné výtvory

    OdpovědětVymazat
  10. Jakie śliczne wzorki a woreczki uszyte po mistrzowsku . Serduszka słodkie , zdolna z ciebie babeczka.
    Pozdrawiam Dancia

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne a nežné.....prihováram sa za predlohy

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Soňo,to se zase usrdíčkuju na Fléru:-)
    Ách,to je nádherná práce.Papa Žaneta

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, to je nadhera, nemuzu se vynadivat! Jsi sikulka, pytlicky i chnapky jsou luxusni. Preji hezkou nedeli a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, pytlíčky jsou kouzelné. Já jsem teď u slepičky, také jsem vzala do ruky jehlu a vyšívám :-) Přece se musím připravit na Velikonoce :-)

    Krásnou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím, moc pěkné výtvory a nejen tyto poslední...závidím každému, kdo má trpělivost na vyšívání...a tady ještě extra šikovné ruce:-). Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko, Ty okouzluješ !!!Nemám slov !Daja

      Vymazat
  16. Soničko,
    to je opět taková jarní krása !
    Obdivuji všechny tvé okouzlující výtvory :-)
    Krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  17. Sonička, zase si vytvorila veľkú krásu.

    OdpovědětVymazat
  18. (⁀‵⁀,) ✿
    .`⋎´✿✿¸.•°
    ✿¸.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soni, moc obdivuji Tvůj blog, a upřímně Ti řeknu, že je pokaždé lepší, a lepší nádherná výšivka na pytlíčcích, a krásná srdíčka to nemá chybu.Moc Ti fandím!

    OdpovědětVymazat
  20. Soni, tak to jsi Ty. Moc ráda chodím k Tobě na blog. Velice obdivuji Tvou výšivku, Tvé něžné a jemné čmanění. Děkuji za Tvou návštěvu u mě na blogu. Od Tebe mě to těší dvojnásob:o). Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  21. So lovely! Thank you for your lovely blog!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla (from Finland)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails