sobota 31. března 2012

Jarní tvoření...

Moc zdravím všechny své stálé i nové čtenáře...
Jaro se nám v posledních dnech trochu schovává, je docela zima, prší a pěkně to fouká. Usedla jsem tedy opět ke kamnům ...hezky za stoleček tvořit :o) A pro lepší náladu jsem vybrala látečky ve veselých barvách...
Šitíčko bych možná také nazvala romantické, Velikonoční a lidové. Obrázků je více :o) Snad Vám přinesou i příjemné chvíle na váš stůl :o))
Romantická srdíčka s květinovým motivem a levandulovou vůní...
Šití a vyšívání v lidovém stylu...tentokrát jsem výšivku na sáček zvolila tmavší červenou. V kombinaci se šedou a bílou se docela povedla...co říkáte? Tuto soupravičku, jako ostatní mé výrobky, najdete v mém obchůdku na fleru...
Detail výšivky...
Pokud by měl někdo zájem o předlohu, napište mi, ráda ji pošlu...
Velký sáček z bílého plátýnka a kanafasu, třeba na pečivo...
Tak to je pro dnešek už vše, přeji vám pohodový zbytek víkendu. Se spoustou pozdravů...

17 komentářů:

  1. Tout est si joli et romantique... adorable...
    Bises et bon week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné jemňoučké srdíčko a krásný pytlíček.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásná výšivka a skvěle nápaditý pytlíček*** Krásné dny u kamen Soni :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy, samá srdeční krása:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, mas to krasne a ty hackovane kraje me vzdy prekvapi. Posilam trosku slunicka od nas. Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko, moc tě zdravím a kochám se tou krásou, něhou a jemností z tvých šikovných a neúnavných ruček!
    Kouzelné kousky!
    Měj příjemný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná něžná nádhera :o) Moc se mě to všechno líbí :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soničko, nádhera, nádhera, nádhera. Nežné ružičky a jemná krajka. Krásne potešenie v tom pochmúrnom počasí.
    Krásny víkend.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Soni,
    Tvé obrázky mě vždycky moc potěší. Stejně tak jako Tvé tvoření jsou krásné, něžné ...
    Přej Ti krásný zbytek víkendu.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Sonička, pre Teba mám vždy len jedno slovíčko "nádhera"

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera.Prostě něžná,čistá krása :-)Věra.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Soni Tvůj blog je moc pěkný srdíčkový .Srdíčko je jedno hezčí než druhé,jsi šikulka,měla by k Tobě dotaz ty kraječky na ty srdíčka přišíváš nebo rovnou přiháčkováváš.Ještě Ti musím pochválit zahrádku nemá chybu.Přeji Veselé Velikonoce. Luďka soboroval@seznam.cz Prosím písni mi. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soničko,Tvé výrobky jsou opět nádhera.Naprosto čistá a dokonalá práce.
    Krásný nový týden přeji,Alena.

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko,
    to je zase taková krása , která vzniká jen z tvých jemných rukou ! :-)
    Moc se mi líbí velký sáček na pečivo :-)
    přeji krásné dubnové dny !

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO OPRAVDU VŠE MÁŠ NÁDHERNÉ!!!!KOLIKRÁT ANI NEVÍM JAK TI NAPSAT JAK MÁŠ VŠE VKUSNÉ A VYMAZLENÉ !!!JSI FAKT DOBRÁ !DAJA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3
      so sweet and beautiful!<3

      Have a wonderful easter!<3

      Vymazat
  16. Krásne vecičky - ani by som si nevedela vybrať,čo sa mi páči najviac. Šikovné ručičky.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails