neděle 25. března 2012

Jarní vyšívání...

aneb mé modrobílé ladění...
Křížková výšivka opět v kuchyni, v jídelně, ve spižírně...zkrátka všude tam, kde dobrou chuť vykouzlíme nejen dobrým jídlem, ale i pastvou pro oči :o)
Sáček s ruční lidovou výšivkou najdete také zde.... pokud se i vám motiv zalíbí, napište mi email, ráda pošlu předlohu
Krásnou neděli všem...

25 komentářů:

  1. Milá Soničko...krásně jsi to vyšila. Přeji krásné dny Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti!
      děkuji za zastavení a milé řádky...mě se zas líbí Tvé háčkované pečení, je to nádhera :o) krásný zbytek dne...Soňa

      Vymazat
  2. SONIČKO, ZRAVÍM TĚ MOC.
    PRÁVĚ JSEM TAKÉ DOVYŠÍVALA SVOU JARNÍ VÝŠIVKU A CHYSTÁM SE VLOŽIT.
    TVÉ VYŠÍVÁNÍ JE OPĚT VELICE PŮVABNÉ.
    TYTO VYŠÍVANÉ DOPLŇKY MÁM RÁDA. KRÁSNĚ ZÚTULNÍ DOMÁCNOST.
    DNES JE U NÁS, CELÝ DEN, NÁDHERNÉ POČASÍ. PŘEJI PŘÍJEMNÝ ZBYTEK DNE A SLUNÍČKOVÝ NASTÁVAJÍCÍ TÝDEN.
    TĚŠÍM SE NA DALŠÍ NÁVŠTĚVU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko,
      moc Ti děkuji za velmi milou zprávu :o)a už teď se těším na Tvé tvořeníčko :o) Takové malé drobnosti zahřejí a potěší zároveň :o)
      I u nás je pěkné počasí, užíváme si to...tak zas běžím na zahrádku něco poklidit :o)hezký zbytek dne, zdravím Soňa

      Vymazat
  3. Milá Soničko,nádherná výšivka.Tak čistá,jemná a v kombinaci se sáčkem nepostradatelná v žádné kuchyni.Opravdu povedený kousek!
    Krásný nedělní večer,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      děkuji, Tvé řádky mě mile potěšily :o)
      Výšivka se mi moc zalíbila...viděla jsem ji vyšitou po obvodu na polštáři i na ubrusu a byla to krása. Já jsem zatím jen u pytlíčků...
      Krásný večer, Soňa

      Vymazat
  4. Moc nemusím modrou, ale tato, je úžasná! A jak hezky vypracované, jako živé, ještě, kdyby tak nesla:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo slepičky, jsou čím dál více aktuální :o)hodila by se mi nějaká, ale živá :o)tyto mi vajíčka opravdu nesnesou :o))
      Děkuji za návštěvu i pochvalu, příjemný večer, Soňa

      Vymazat
  5. Soničko, krásná výšivka! Moc se ti povedla.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko,
      vážím si návštěvy...pohodový večer, Soňa

      Vymazat
  6. Ahoj Soničko, prekrásna výšivka. Aj bielo-modrá je veľmi krásna, až sa očičká radujú.
    Prajem krásne jarné dni.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Emilko,
      moc děkuji za milé řádky a zastavení :o)
      I já Ti přeji krásné a sluníčkové jaro...
      S pozdravem, Soňa

      Vymazat
  7. Soni, ten motiv je tak krásný. Líbí se mi jednobarevné vyšívání a v kombinaci s proužkem je to nádhera!
    Krásný nedělní večer! iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,
      děkuji i za zastavení, mám radost :o)také mám ráda jednobarevné výšivky :o)
      U Tebe jistě už přípravy na jarmark vrcholí v plném proudu...snad mi to vyjde a přijdu se podívat na tvořeníčko, těším se :o))
      Krásné dny, Soňa

      Vymazat
  8. Ahojky Soni,

    páni, to je krása. Jsi moc šikovná. Pytlíček je úžasný, vlastně vše, co projde tvými rukami.

    Přeji pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to tak potěší :o) moc děkuji za zastavení a milé řádky...Krásné jarní dny, Soňa

      Vymazat
  9. Ahoj Soni, jeeej krasna vysivka ...velmi pekne si to skombinovala s tou pruzkovou latkou... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne, prekrásne.....Soni, môžem poprosiť o predlohu do mailu?
    ďakujem
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      děkuji za pochvalu...
      Ráda bych předlohu poslala, ale nejde mi bohužel zobrazit Váš blog...jedině mi napsat email...zdravím Soňa

      Vymazat
  11. Sonička, zase krásna práca. Jemná modrá farba a pásikavá látka sa k obrázku veľmi hodí.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soňo, to je krásná výšivka. Moc se mi líbí kombinace s tou proužkovanou látkou.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Soničko...nádherné fotečky a nádherná práce.
    Krásné jarní dny Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, to je krasa. Moc hezky jsi to vyladila. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Soničko, to je krása! Prožek je úžasný a tvoje výšivka, to je jako třešínka na dort!
    Měj krásné dny, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Soňo, máš to opět krásný. A tak se dají komentovat všechny tvé výtvory. Hezký den. Slávka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails