čtvrtek 26. dubna 2012

Šité s láskou...

Ahoj, dobrý den! Tak nám k tomu tvoření krásně svítí sluníčko. Vždyť už také bylo na čase...
Většinou šiji po večerech a tak přináším další záplavu mého večerního tvoření za poslední týden...
Buclaté, voňavé kytičky ze zbytku látek......tuto inspiraci jsem načerpala na blogu u Helenky (kde má vložený i stručný návod jak na jejich výrobu). Jen šití jsem si malinko upravila podle sebe :o). Malé kornoutky z bavlněné látky jsem nejprve ušila na stroji (ve špičce zabrala do obloučku) a pak naplnila dutým vláknem s trochou sušené levandule. A na konec jsem pak do středu uháčkovala a přišila kytičku s poutkem na zavěšení...
...Z výsledku jsem opravdu nadšená... Ani jsem netušila jak moc hezká dekorace nakonec vznikne. Kytičky lze dát kamkoliv...třeba na polštář, závěs, na konzoli k oknu, nebo jen tak pověsit na věneček či komodu.
Jednoduché pytlíčky...těch není nikdy dost :o)
Látka s červenými růžičkami byla láska na první pohled :o)
...ušila jsem z ní další polštářky, srdíčko a měšec. Vše jsem pak opět obháčkovala přírodní bavlněnou přízí Camilla.
měšec s háčkovanou krajkou...
To už je pro dnešek ode mne vše... Předpověď hlásí pěkné, skoro letní, počasí... tak užívejte sluníčka. Já už honem běžím na zahrádku....
Mějte se krásně...

25 komentářů:

  1. Tutto molto bello, ma i cuori li adoro!! buona serata....ciao

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, krasne jsi to usila. Kytky jsou moc dobry napad.

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, krasa (ostatne jako vzdy). Kyticky jsou moc hezky napad a me se moc libi i tve pytlicky. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, krásné, něžné, jemné... prostě TVŮJ rukopis!!! Pěkné dny přeji a pozdravení!

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, keď sa pozerám na Tvoje šité vecičky, je neuveriteľné ako je všetko predcízne vypracované. Šiješ nádherne a z krásnych látočiek. Všetko potom vyzerá proste božsky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni,tak to je opět zase krásy.Moc se mi to líbí. Přeji ti ,aby sluníčko vydrželo co nejdéle. Taky tedka jsme furt na zahrádce. Krásný večer J

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, ty jsi "ďábel" - nechápu, jak to vše stíháš?! Nádherné, nádherné ... Krásný večer, tuším, že bude opět tvořivý ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Opět nádhera a můj velký obdiv ... já nestíhám vůbec nic - sluníčko mne táhne ven na zahradu ...
    Krásný víkend. Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím Soňo, tolik nádherných věciček...líbí se mi pytlíčky:-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou překrásné věcičky, ty jsi úúžasnááá. kytičky jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  11. Soni ty kytičky jsou úžasné , dobře jsi to vymyslela,já se už na ně chystám dlouho,zatím k tomu ještě nedošlo,ale že budou tak pěkně ,to by nevěřila.Je to zase něco nového, i když ty Tvoje srdíčka jsou nepřekonatelné.A už se těším až budu obdivovat Tvoji zahrádku!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, nádhera!!! Kytičky, polštářky, srdíčka...krásné pokoukání!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni, nádherné věci. Ta růžičková látka je úžasná.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Sani,

    páni, opět tolik nádhery. Moc se mi to líbí. Kvítka jsou úžasná a způsob, jak využít zbytky látek.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Soniii krasne siticko :) tie pytlicky su uzasne aj s tymi srdieckami...prajem ti krsny vikend, Z.

    OdpovědětVymazat
  16. Opäť krásne vecičky - vidieť,že máš úžasný cit pre krásu a jednoducho máš vkus. Parááádička.

    OdpovědětVymazat
  17. Superbes ! Tous ! Les couleurs, les modèles, les photos, crochet....tout !
    Bon week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, všechno tvoření je ůžasné!!!Vše mě nadchlo !!!Daja

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soničko, tie kvietky sú naozaj krásne, nežné bacuľky. Máš úžasný cit pre kombináciu látok a nápady na nové a nové tvorenie.
    Moja poklona.
    Krásny slniečkový víkend aj Tebe.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko, tvoje šití je vždycky s novým nápadem, vždycky osobité a půvabné, ale ty tlusťoučké kytičky, nemám slov, jsou prostě rozkošné!
    Moc děkuji za mail a přeji krásný víkend!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné,celý blog je krásný. Máš u na blogu pozdrav.Hezkou neděli...

    OdpovědětVymazat
  22. Hallo,
    it is beutiful.
    GLG
    Jeannette

    OdpovědětVymazat
  23. SONIČKO, TOLIK KRÁSNÉHO TVOŘENÍ.
    NEVÍM KAM SE KOUKNOUT DŘÍV.
    KDYŽ JE VENKU HEZKY, TAK ŠITÍČKO JDE MNOHEM LÉPE OD RUKY.
    VŠE MÁŠ VELICE PĚKNÉ A NĚŽNÉ.
    MĚJ SE PŘÍJEMNĚ A UŽÍVEJ SI JARNÍ POČASÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails