sobota 7. dubna 2012

Trochu Velikonoc i tvoření

...z mé kuchyně.
Vajíčka v proutěném košíčku obarvíme zítra, jako každý rok, ve slupkách od cibule. Jsou vždy krásně hnědé... a konečný lesk jim dodá trocha sádla :o)
Mé večerní pečení...Sladký bochánek se sekanými oříšky je už připravený ke kafíčku :o)
Jarní větvičky zlatého deště zdobí náš stůl v kuchyni...narcisky, které dávám každý rok, na zahrádce teprve pokvetou...musím si tedy ještě chvíli počkat. Letos je to vše nějaké zpožděné :o)
Jarní výzdoba do okna...vystřihovánky z papíru od Vránů
A tady už trocha nového šití...polštářky jsem tentokráte ušila do modra s háčkovanou krajkou. Ty první polštářky, které jsem vám fotila v předešlém roce, byly kytičkové s proužkem...možná si na ně ještě pamatujete :o)
K polštářkům samozřejmě nechybí ani srdíčka...
To je pro dnešek vše...Přeji vám všem šťastné a veselé Velikonoční svátky, dobrou pohodu a dětem hlavně bohatou pomlázku...

36 komentářů:

  1. Milá Soničko, tvoje tvoření a dekorování je taková nádhera!! Přeji krásné velikonoce a bohatou pomlázku. Ze srdce Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, od srdíčka moc moc děkuji...
      Posílám pozdrav a přeji vám všem doma krásné VELIKONOCE!
      Ahoj Soňa

      Vymazat
  2. Je u vás moc milo!! ♥
    Precizní šití, obháčkování dodalo šmrnc..pečení voňavoučké a aranžmá jemné, krásné..
    Poslední foto nemá chybu!
    Krásné a požehnané velikonoce všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,
      i vám všem doma přeji krásné a pohodové VELIKONOCE! děkuji za milé psaní, jsem ráda, že se šitíčko líbí :o)
      Ahoj Soňa

      Vymazat
  3. Ahoj Soničko, krásne si sa pripravila na prichádzajúce sviatky. A ďalšia tvorba je opäť kúzelná. Tie modré kvietky vyzerajú, ako na porcelánovom hrnčeku. Aj Tebe požehnané sviatky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko,
      měla jsem to vše jen tak tak...:o)ale jsem ráda, že už mám napečeno. Látečka s kvítky je opravdu jak malovaná...padla mi hned do oka :o) Moc hezky se z ní šije, je to radost. Krásné a pohodové VELIKONOCE Emilko...
      Ahoj Soňa

      Vymazat
  4. Milá Soničko...vše máš překrásné, jemné a něžné. Krásné Velikonoce, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marti,
    děkuji za návštěvu a milou pochvalu :o)
    Krásné Velikonoční svátky!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,pohodové Velikonoce Tobě i Tvé rodině. Moc hezké polštářky.

    OdpovědětVymazat
  7. Danuško,
    moc děkuji i za návštěvu...já u Tebe zas obdivovala háčkovaná vajíčka. Krásné Velikonoce!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko, také Ti přeji krásné Velikonoce.. Moc pěkná výzdoba i tvoření... :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO, MOC PŘÍJEMNĚ JE U VÁS.
    TO BUDOU POHODOVÉ A CHUTNÉ VELIKONOCE.
    TVÉ ŠITÍČKO JE OPĚT, ZAS A ZNOVA KRÁSNÉ.
    MÁŠ VŠE PĚKNĚ NACHYSTANÉ A UPRAVENÉ.
    UŽIJTE SI VOLNÉ DNY A MĚJTE SE CELÁ RODINKA
    HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko ,tak krásné modroučké tvořeníčko jako nebíčko!Moc se mi líbí,jsi neskutečně šikovná !!!Daja(Děkuji za návštěvu )

    OdpovědětVymazat
  11. Все очень просто и красиво.
    яйца, я всегда красить луковой шелухи, краски, пятна

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné výtvory, miluju srdíčka a polštářky, tak jsi mi kápla do noty. Krásné velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soni,
    krásná a jemná jarní dekorace. Také přeji krásné Velikonoce. Alča

    OdpovědětVymazat
  14. I wish you a very pleasurable, bright and cheery,
    plentiful, entertaining, and peaceful Easter holiday!
    I hope you'll have a very Happy Easter!

    OdpovědětVymazat
  15. Hello Sona,

    i wish you and your Familiy a very nice easter !

    best wishes, Moni

    OdpovědětVymazat
  16. Beautiful !!...happy easter darling.....love from me....xxx...

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, nádhera. Polštářky jsou krásné. Pohodové Velikonoce i Tobě ... Věra

    OdpovědětVymazat
  18. Soni u tebe je moc útulno a krásně. Přeji ti hezké velikonoce, Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Od srdíčka všem moc děkuji za všechna milá přáníčka...mějte krásné a pohodové jarní svátky...Soňa

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko, děkuji za návštěvu, i já Tobě přeji krásné a veselé Velikonoce. Koukám, že jsi skvěle nachystána, máš to jedním slovem NÁDHERNÉ!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Soni, děkuji za návštěvu a hezký komentář. I já, ač "chlap", se zde potěším krásnou tvorbou a pohodou.
    Vajíčka jsou už jistě obarvená, ale nabízím inspiraci na příští rok. Tyto stránky jsem objevil při hledání ilustrace k mé zítřejší pondělní říkance.
    Hezké Velikonoce! Mutil

    OdpovědětVymazat
  22. MIlá Soni, krásné fotky,krásné dekorace...
    a já přeji krásné VELIKONOCE
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Soni, to je tolik krásných fotek, že mám strach, že něco zapomenu pochválit! Nádherné šití, vymazlené, sladěné, kouzelné vystřihovánky, mazanec jedna báseň a tvoje vajíčka, teď už krásně hnědá, těm to na tvé fotce taky moc sluší. Dělám je stejně :o)
    Krásný zbytek svátků, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  24. Pięknie!!!
    Pozdrowienia wielkanocne przesyłam

    OdpovědětVymazat
  25. Soninko...tolik překrásných fotek....přeji ti pohodové sváteční odpoledne Jana

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, polštářky jsou moc krásné. Modrá kytička je něžná, romantická a ta krásná proužkovaná srdíčka k tomu. Moc se ti to povedlo. Lucka

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Soničko.Tak tady je zase krásy. Moc hezký tvoříš a doma to máš 1**. Já se konečně po roce rozhoupala a taky si udělala blog,ale zatim teda jen tápám jak na to:))krásný jarní čas. Janča

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky Soni,

    Tvá souprava je opět něco překrásného. Jsi moc šikovná. Moc se mi to líbí. Krásné barvičky, čistá práce.

    Přeji krásné jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné. Miluju ruko dělné práce, ale tento dar mi byl odepřen. Obdivuji proto všechny co ho mají. Máš krásný blog.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Soni opět krásná práce, krásně sladěné a nafocené.Zase jsem se pokochala! ! ! Moc Tě zdravím. Luďka

    OdpovědětVymazat
  31. Cześć, pięknie tu u ciebie, pozdrawiam z Polski:))

    OdpovědětVymazat
  32. Sono tutti bellissimi, brava!! ciao

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails