čtvrtek 17. května 2012

Kouzelné čarování...

Ahoj, dobrý den!
Ano, jsem tu znovu a opět s novým šitím z mé tvořivé dílničky :o)
Nakoupila jsem spoustu nových láteček, českých i zahraničních a musím napsat, že jsem se už nemohla dočkat až z nich něco vytvořím...
Srdíčko vonící po levanduli je další kousek do kolekce s modrým kvítkem..
Chňapka s novými kytičkami a háčkovanou krajkou ve smetanové barvě...
...látkové kytičky voní :o) i do nich jsem přidala trochu sušených kvítků levandule.
Krásná látka s růžičkami a starým písmem mě hned nalákala ušít nové polštářky...Jemně pastelové barvy, proužek, růže, ručně háčkovaná krajka připomínají tak trochu atmosféru anglického venkova...
Co říkáte?
A tady něco málo z jiného soudku...Kouzelné variace a aranžování ze suchých kytiček pochází ze šikovných rukou jedné moc milé dušičky, pro kterou jsem před nedávnem šila (viz. minulý příspěvek-proužkované ladění)
Srdíčka ve vazbách určitě poznáváte :o) netřeba tedy je popisovat... Tímto bych chtěla moc poděkovat Míše za její nápad...jak použít venkovská srdíčka k další překrásné tvorbě a také za její zapůjčené fotečky. Míšo děkuji, udělala jsi mi velkou radost!!!
A děkuji i vám všem ostatním za krásné komentáře zde zanechané a také za všechna ocenění z posledních dnů...snad budu mít více času a vše vložím. Mějte se krásně...

33 komentářů:

  1. Ahoj Soni, jednoduše řečeno - krásné.
    Jsi šikulka. IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji za zastavení a milá slova...venku počasí nic moc a tak si doma topím v kamínkách a šiju :o)
      Hezký zbytek dne, Soňa

      Vymazat
  2. Koszyk i wianek bardzo mi się podobają. Cudne są!!!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozdrowienia dla Polski i dziękuję za miłą wiadomość ...
      Ładne, dzień maja ...
      Soňa

      Vymazat
  3. No to je nádhera. Zlatý tvoje ručičky. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, snažím se :o) a pak ta radost, když se to mé tvoření zalíbí i někomu jinému :o)
      Děkuji za milá slova, hezký večer...
      Soňa

      Vymazat
  4. Soni, ty ať sáhneš na cokoliv, tak z toho je vždy neskutečná nádhera. Stejně jako tobě se mi líbí použití se sušenou vazbou - je to kouzelné. Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. A ještě tě zvu k sobě na blog, něco jsem ti tam nechala ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,
      moc moc děkuji ...hned běžím mrknout :o)
      Hezký večer, Soňa

      Vymazat
  6. Me encanta la delicadeza de tus trabajos!!!!
    Besos

    OdpovědětVymazat
  7. Sonička, opäť krásne výtvory, to sa nedá ani komentovať inak ako KRÁSA. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, krásne látky a ešte krajšie výrobky ... no ty to s ihlou vieš :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera!A to aranžmá v košíku mě dostalo-je překrásné!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  10. Zase samé něžnosti,jak jinak od Tebe. Ještě vše nádherně získalo v těch aranžmá. Holt, kdo umí ten umí, a ten kdo neumí jen .....:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Bellissimi!!
    Complimenti!!
    Baci dall'Italia!!
    Sabry!!

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko, opět velká nádhera. Polštářek s růžemi je úplně kouzelný :-) Alča

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, je to všechno tak krásné!
    Máš u mě schované malé ocenění.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná práce, moc krásné výtvory Soni, jsi šikovná Marcela

    OdpovědětVymazat
  15. Chic an dstylish! follow each other darling? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  16. C'est toujours merveilleux de visiter ton blog... il y a toujours de magnifiques travaux et photos !
    Bises et bon week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  17. Soničko, tvoje tvoření, to je vždycky jako balzám na duši, krása, jemnost se u tebe snoubí s vkusem a elegancí. Ale tvůj růžičkový polštář s proužky, ten mě tedy dostal - nádhera! A ty aranže, ááách, to je romantika!
    Měj hezký víkend, moc zdravím tebe i všechny u vás!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, to je taková krása ... moc se mi Tvoje tvořeníčko líbí!!!! Krásný večer i celý víkend. J

    OdpovědětVymazat
  19. Opäť krásne tvoreníčka - si veľká šikulka. Neviem sa vynadívať na tú krásu. Krásny víkend.

    OdpovědětVymazat
  20. No to je ale KRÁSNÁ NÁDHERA :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  21. Soni, nááádhera! Všecičko je tak úchvatné..., polštářky růžičkové a nostalgické aranžmá, ach ach ... tolik krásy!!!
    Krásný víkend. Maru

    OdpovědětVymazat
  22. SONIČKO, KRÁSNĚ TVOŘÍŠ.
    JÁ SE SNAŽÍM, TAKÉ KAŽDOU CHVILKU, VYUŽÍT NA NĚJAKÉ TO ŠITÍČKO. TOLIK MĚ TO BAVÍ.
    TVÉ VÝTVORY JSOU VELICE JEMNÉ A TAK PŘÍJEMNÉ.
    U VÁS MUSÍ BÝT POHODA A ÚTULNO.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND A SLUNÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Soničko...to je taková nádhera a polštářek je přímo snový. Krásnou neděli Martina

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherná srdíčka, krásný věneček, překrásný polštářek..všechno se mi moc líbí. Máš zlaté ruce.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Soni, máš všechno moc pěkné, srdíčka jsou kouzelná a polštářek nádherně romantický.
    Přeji hezké jarní dny, Jita

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Soničko, vyzvedni si u mne ocenění.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  27. Mila Soni, nadherne siti, umis latkam vdechnout zivot! Zdravim a preji plno peknych tvorivych dnu.......

    OdpovědětVymazat
  28. Od srdíčka všem mockrát děkuji za milé zprávičky...velice si jich vážím :o)Soňa

    OdpovědětVymazat
  29. áách Soničko to je zase náádhera. Ty jsi tak šikovná. krása,krása. Moc tě zdravím a přeji krásný den J

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails