pondělí 21. května 2012

Květinová romantika...

...aneb pár střípků ze zahrádky a tvoření.
Ahoj, dobrý den!
Víkend byl u nás krásně slunečný a tak doufám, že i vy jste měli příjemné dny.
K takovému příjemnému posezení venku jsem si včera ušila na stůl pár kytiček a romantických prostírek s růžičkami. Tyto větší prostírky jsem podšila vatelínem a tak pěkně drží tvar. Dají se tedy použít na stolování, ale i na židličku nebo na lavici...
Tento krásný keř kaliny jsem nafotila u sousedů přes plot...rok co rok obdivuji jeho nádherně kvetoucí bílá klubíčka. I když vůbec nevoní, květy jsou tak nádherné. Pár větviček z keře mi zdobí stůl v pergolce....
Viburnum opulus "Roseum" kalina obecná
Přeji všem krásný celý týden...

29 komentářů:

  1. Soni prostírání je nádherné.Kombinace růžiček a proužku moc hezky ladí.To se ta kávička vychutná hned jinak :-).
    Kaliny obdivuji v okolních zahrádkách také.Je hodně keřů a kytiček,které bych ještě ráda,ale to bych tu zahrádku musela mít nafukovací:-)!
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to jsme na tom stejně...také bych ji potřebovala nafouknout :o))děkuji za psaní a přeji hezký den, Soňa

      Vymazat
  2. Soni to prostírání je parádní,nádherná látečka!!!Tu kytičku znám,vídám jí u jiných a obdivuji ty květy,moc se mi líbí,jen jsem nevěděla o jaký druh keře nebo stromku jde,díky tobě jsem zas o něco chytřejší,ted si ho pořídím na zahrádku!Měj se hezky!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, určitě si kalinu pořiď, já na ni už nemám tolik místa a tak ji obdivuji u sousedů :o) keř je tak nádherný...už od května krásně kvete a dá se i pěkně upravovat...děkuji za milé psaní a přeji hezký den, Soňa

      Vymazat
  3. Prostírání je úžasné!Celý blog je nádherný!Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji....i za zastavení a milé řádky. Krásný den, Soňa

      Vymazat
  4. Soni, krásné prostírky a parádní fotky. Kytička je krásná - já chci větší zahradůůůůůůůůůůůůů!!! Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško já taky :o))ale ještě mám možnost ji zasadit na kraj k lesu, kde máme vrátka ze zahrady...hned z posezení bychom na ni měli výhled...už tam mám šeřík, byla by to hezká kombinace...tak ještě popřemýšlím :o)Děkuji za psaní a přeji krásný den, Soňa

      Vymazat
  5. Za toľko krásy na tomto blogu si u mňa najdeš malé ocenenie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, posílám pozdrav a moc děkuji za návštěvu i ocenění...udělala jsi mi obrovskou radost...Soňa

      Vymazat
  6. Ahoj Soňo, vybrala jsi krásné látky a prostírání se moc povedlo.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i já jsem z kombinace nadšená :o)
      Látka s růžičkami je velmi příjemná a moc hezky ze z ní šije...je to radost.
      Posílám pozdrav a děkuji za pochvalu :o)
      Soňa

      Vymazat
  7. Soničko, to jsem si to u tebe zase užila - moje oblíbená kombinace látek a tvoje precizní práce a krásné fotky! Ach, to je krásy!
    Moc ti děkuji za tu kalinu. Nerada, ale budu se muset vzdát jasmínu - je obsypaný květy, ale taky mšicemi. A to v neuvěřitelném množství. Už jsem vyzkoušela všechno možné i nemožné, ale na tom jasmínu se jim prostě líbí... Asi místo něj bude kalina, je nádherná!
    Krásný den ti přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, i já mám stejný problém...
      Jasmín mám asi třetím rokem, je tedy ještě dost malý a je také obalený mšicemi, to je věčný boj...uvidím jestli mi nakonec pokvete. Kalina je opravdu krásná a také mají květy plno mšic a mravenců, proto jsem větvičky nechala ve džbánu venku...Děkuji Ti za všechna milá slova a přeji Ti krásné dny, Soňa

      Vymazat
  8. Joj to je opět nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Soniu, rzeczy, które tworzysz są przepiękne:), zawsze chętnie do Ciebie zaglądam. Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, nááádherně je u Vás! Šitíčko parádní - růžičky a proužky krásně ladí, bonus kytičky s háčkovaným středem jsou také úchvatné! Jak jen to všechno stíháš? Kalina úžasná, u nás jen pozvolna nakvétá, ale také je to lapač mšic / předloni bylo ouvej.../.
    Krásné dny, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  11. Délicat, romantique, aérien, magnifique...
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soničko, vytvorila si krásnu romantickú atmosféru. Kvety, kvietky, ružičky, slniečko, čo viac si priať. A ten ker Kalina, to ani veľmi nepoznám, ale je naozaj krásny.
    Krásny slniečkový týždeň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Sonička, nádherné šitie a krásne fotky zo záhrady. Tam sa musí krásne sedieť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Ja ked zajdem na tento blog len s ustami otvorenymi pozeram aka zase nadhera :) Naozaj nadherna, precizna praca :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná kombinace+++. Obdivuji i tu tvojí produktivnost:-D

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné něžné obrázky. To je něco pro moji romantickou duši.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Soni, prostírky jsou moc pěkné, romantické, jemné ...
    Kalinu máme doma a letos má obzvlášť velké květy, ráda je chodím okukovat.
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. So beautiful, romantic and sweet!!! I love them!
    Eli

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soničko děkuji za návštěvu a Tvoje milá slova. přeji krásný den. Luďka

    OdpovědětVymazat
  20. Moc Tě zdravím Soninko....nádherné, něžné a jemné tvořeníčko.
    Kalinu jsem nedávno obdivovala při návštěvě v Německu....nádherné bílé kouličky mě tak uchvátily,že jsem si keř koupila a zasadím jej na chalupu.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Soni,nádherná kombinace barev i vzorů! A květy živé? No krása nesmírná! Tyto dny jsou tak úžasné! M.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails