středa 2. května 2012

Látkový věneček a pár střípků ze zahrádky...

Ahoj, dobrý večer!
Látkový věneček z pár proužků látky je úplně můj první. Návod na jeho výrobu nemám... Jen jsem nastřihala pár dlouhých proužků, sešila na stroji a pak naplnila s pomocí vařečky dutým vláknem...
Mám z něho radost a musím napsat, že mu to slušelo i na zahrádce.... kde bylo dnes opravdu krásně :o)
Ve dvoře...
U pergolky...
A závěrem opět látkové kytičky...tentokráte s růžičkou
Přeji vám hezké májové dny...

28 komentářů:

  1. Hola Sonia cuanta belleza para disfrutar cuantas bellas flores y las de tela me encantaron, como siempre tus trabajos impecables besos Sandra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Querido Sandro !
      Muchas gracias por sus amables líneas y sobre todo por su favor ...
      Me alegro que les guste mi costura ...
      Hermosos días de sol ...
      Sonia

      Vymazat
  2. Soni, moc krásný věneček a na rozkvetlé zahradě se krásně vyjímá! A kytičky s růžičkou, doplněné o kraječku - no prostě paráda, máš prima nápady!Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, děkuji za hezká slova...věneček jsem měla v plánu už dlouho :o) a až dnes na něj konečně došla řada :o) mám radost, že se líbí....hezký večer, Soňa

      Vymazat
  3. Soni nádherné fotečky,věneček je kouzelný a také ty květinky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, moc děkuji za návštěvu a milá slova...nějak mne to šití pohltilo :o) hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni,chvilku jsem tady nebyla,ale to je tady taková nádhera.Opravdu vše tak krásně něžné a sladěné.Jsi opravdu šikulinka :-)krásné májové dny.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji za psaní...mám radost, že se šitíčko líbí. Kytičky vyrábím ze zbytků látek...a že jich mám :o) krásné dny, Soňa

      Vymazat
  6. Soni, zahrádka ti krásně rozkvetla - hezké fotky. A šité kytičky jsou super jarní dekorace a doplněk k polštáři.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji za zastavení a milá slova.
      Ano, na zahrádce je teď fajn...vše krásně kvete a bují. Je to nádhera. Největší radost mi teď právě dělá za domem bílý Rhododendron...pohodový večer, Soňa

      Vymazat
  7. Nádhera a krásná pastva pro oči :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji... i za zastavení a přeji hezké májové dny, Soňa

      Vymazat
  8. Ahoj Soničko, nádherná tvorba, nežná, romantická. A tá záhrada nemá chybu.
    Krásny májový čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Soni venček je naozaj vydarený, skvelý nápad. A záhrada, musí byť u Vás krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Magnifiques travaux, fleurs et photos...
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
  11. Sonička prekrásne ako vždy. Kuki ku mnne, máš tam niečo šumné. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  12. Soni, opět krásné tvoření a nádherné fotky. Šikulka a skvělá inspirace pro nás ostatní! Krásný večer, předpokládám opět tvořivý ... Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni tak to je zase krása. Ty máš tak šikovné ruce!!nádherná práce. A u vás už kvete šeřík?u nás ještě ne,ale čekám ,už se nemůžu dočkat až ho budu mít ve váze. Krásný večer J

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, když se něco dělá s láskou je to prostě vidět. A je jedno, jestli to je zahrada nebo šití!
    Takový věneček jsem si dělala před lety vánoční, je moc krásný i jarní!
    Krásnou dobrou noc, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Bardzo podoba mi się wianek!!!
    Piękne zdjęcia!!!!
    Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, věnec je moc krásný a něžný. Na zahrádce mu to opravdu moc sluší :-) No a ty kytičky jsou parádní. L.

    OdpovědětVymazat
  17. Sehr schön und wunderschöne Bilder.
    Viele liebe Grüße aus Deutschland.
    GLG
    Jeannette

    OdpovědětVymazat
  18. SONIČKO, NÁPADITÉ TVOŘENÍČKO.
    JE JEŠTĚ KRÁSNĚJŠÍ V TVÉ ROZKVETLÉ ZAHRADĚ.
    UŽÍVEJ SLUNÍČKA A MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soni, máš moc pěkný blog a pěkné tvoření a fotky, budu se kochat častěji Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný věnec a povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné věnce.. napadlo mě, že by bylo hezké si je dát na plotové sloupky a oživit si tak nudný plot..

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails