pondělí 4. června 2012

Rozkvetlý kulatý polštářek...

...aneb šedá, lehce nostalgická i romantická nálada Právě mi pod rukama rozkvetl další polštářek :o) je to již můj druhý kulatý bochánek. Ten první byl celý háčkovaný, možná si na něj ještě pamatujete (bílý s béžovým proužkem). Musím napsat, že obdivuji všechny tvořivé šikulky, které šijí tyto romantické polštáře. Jejich výroba (alespoň pro mne) totiž není nijak snadná... Tento růžičkový s šedou kostičkou, háčkovanou krajkou a vsadkou jsem řešila jednoduše... na řasený se teprve chystám. Ještě musím promyslet jak na něj :o) Buclatější kytičky na polštářku jsem háčkovala poprvé, jsou trošku jiné než obvykle háčkuji... A závěrem posílám i návod jak na výrobu kytičky. Pokud se vám kytička líbí, můžete si ji vyzkoušet...není nijak složitá a můžete si návod i pozměnit. Jednotlivé lístečky mohou být po třech, čtyřek i pěti řádcích, záleží pak na vás jak je chcete mít velké...S poděkováním za předešlé, velmi milé komentáře přeji krásný večer a celý týden...

20 komentářů:

  1. Soni, kulaťáček je pěkně vymazlený, buclaté kytičky jsou moooc zajímavé! A muškát má krásnou barvičku... Hezký podvečer. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Soni,krásný kulatáček!
    Moc se Ti povedl má nádherné jemné barvičky.
    Měj se fajn.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, polštářek je moc krásný a originální :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Soničku, budu si muset zvětšit slovní zásobu - slova jako nádhera, krása a úžasné, co tady opakuji, jsou už obehraná, narozdíl od tvé práce!
    Přeji pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, polštářky jsou nádherné! Mám moc ráda kombinaci šití a háčkování. Nádhera! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko kulaťáček je super,vždycky se těším co nového připravíš a Tvoje šití doplněné kraječkama je úžasné!Moc moc pěkné!!!Luďka

    OdpovědětVymazat
  7. Dear Sonja,
    Thanks for your visit !
    What a beautiful cushion you've made and that crocheted flower is so lovely, thanks for the tutorial !
    Wish you a wonderful week,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sonička, opäť niečo nové a krásne romantické. Tie ružičky na vankúšiku sú ako čerešničky na torte.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Posílám milou zprávu v podobě virtuálního srdíčka- ocenění. Je na mém blogu uloženo k vyzvednutí. Krásný den.
    Věrka ...

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko,¨polštářek s květinkami se ti moc povedl !

    OdpovědětVymazat
  11. Almofada muito bonita, parabens!
    Nely

    OdpovědětVymazat
  12. Moc roztomilé, zdravím také z podbrdí. :-)) Jana

    OdpovědětVymazat
  13. krásný blog a úžasné výtvory. Koukala jsem i na fler. Strašně se mi líbí všechna ta nádherná srdíčka a polštáře! Opravdu moc moc hezké!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ale z ciebie zdolna dziewczyna! Piękna podusia.
    Buziaki :))))

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO, MOC HEZKÉ ŠITÍČKO.
    NÁDHERNĚ NAFOCENO.
    NĚCO NOVÉHO Z TVÉHO TVOŘENÍ A OPĚT VŠE JEMNÉ A ČISTĚ KRÁSNÉ.
    JÁ DNES DOŠILA PYTLÍČKY NA BYLINKY. TAK AŽ BUDE HEZKÉ POČASÍ, VYRAZÍM NA LOUKU.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ A POHODIČKOVÝ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Soni, diky za popis na ✿, jsou moc hezke. Polstarek je kouzelny, moc se ti povedl! Zdravim a preji pohodovy den, Monika.

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Soničko, opět krása veliká, o kytičku se tady pokusím, děkuji za zveřejněný návod. A musím se trochu pochlubit jaké jsou to na světě náhody. Já si na Fléru objednala u jedné šikovné dušičky něco pro radost a ono mi k tomu přišla jako dáreček nádherná šitá kytička od tebe. Je tu na mé poličce a každý den mi připomíná tenhle krásný blog a tvoje kouzelné tlapky.Jitka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails