středa 8. srpna 2012

Narozeniny...

Krásný večer! Po delší odmlce Vás všechny zdravím! Musím se přiznat, že pro samé šití v posledních dnech tak trochu zanedbávám blog...ale nebojte nezapomněla jsem na Vás. Chtěla jsem vložit tolik nových novinek z mého tvoření...ale dnes přišel významný den a tak, když dovolíte, věnuji tento příspěvek své dceři. Naší Soničce je právě dnes 18 let...je neuvěřitelné jak ten čas neskutečně letí....vybrala jsem pár posledních foteček s její kamarádkou ze školy. Jsou to fotky s vůní léta, které se mi moc líbí a které nafotil dcerky přítel pro nový svůj kalendář. Jeho krásné fotky mám ráda.. má velký talent a cit pro focení...posuďte sami :o)
A závěrem s krásnými růžičkami v dlaních, přeji jen to nejlepší co máma může svému dítěti přát..... Hodně zdraví, štěstí...šťastné vykročení do dalšího života a spoustu dobrých lidí kolem sebe....
Buď v životě šťastná Soni...Tvoje máma

22 komentářů:

  1. Wszystkiego najlepszego !!! dla córki :)
    Pozdrawiam z Polski:)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soňo...přeji tvé krásné dceři ze ♥ jen to nej nej. Fotky jsou opravdu nádherné, přítel má talent. Moje Terinka bude mít svou sladkou osmnáctku za měsíc a půl...ani se mi tomu nechce věřit. Měj se moc fajn, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. I já přeji Soničce pevné zdraví, pár dobrých přátel, trochu štěstí, lásku a ať se já plní tajné sny.
    Soni, tobě moc přeju, aby ti dělala pořád radost. Ty fotky jsou nádherné!
    Příjemný večer všem u vás, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, přidávám se ke gratulantům. Dceři přeji vše nej nej v tom dospěláckém životě. Fotky jsou opravdu fantastické ...
    Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Soničce všechno nejlepší k narozeninám! Ty fotky jsou nádherné! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, připojuji se ke gratulantům. A co připojit ke tvému přání, hlavně ať v životě nepotká zlé lidi. Fotky jsou opravdu krásné. Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Také se přidávám ke gratulantům a přeji jen VŠE NEJ!Fotky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko,
    jak ten čas letí !
    Máš krásnou dceru a ona má milující a k tomu moc šikovnou maminku :-)
    Ke krásným narozeninám jí přeju hlavně hodně zdraví, lásky a ať se jí všechny sny v jejím životě plní !

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherných 18!!!!!Vše nejlepší Soničce,ať dobře zvládne vše ,co prochází životem!Fotky a děvčátka nádhera !!!Daja

    OdpovědětVymazat
  10. Soni,ty fotky jsou úžasné!!!
    Také posíláme přání všeho nej nej do života!!

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,nádherné fotky!!!
    Přeji Soničce vše nej k narozeninám.
    Připadá mi že Soničky kamarádku znám od vidění,že je z našeho městečka:)
    Měj se krásně.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, mnohokrát děkujeme za přáníčko :o)je to možné svět malý :o)...Míša je velká šikulka, zajímá se o modeling a točí. Prozradím, že ji můžeme vidět ve filmu "Cesta do lesa" další díl, který navazuje na film "Cesta z města" a bude mít premiéru v našich kinech přesně 4.12.2012. Momentálně ji můžeme vidět v ukázkách z filmu "Cesta do lesa" na www.yuotube.com
      Krásné dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  12. Krásná dcerka.Přeju Soničce at se ji splní všechny sny a hodně hodně moc zdraví ---prostě JEN TO NEJ NEJ NEJ....Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Pripájam sa ku gratulácii. Všetko dobré. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, krásné fotečky a moc sympatická dcera. Připojuji se ke gratulacím :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno nej,nej,nej ... mladé dámě k sladkým 18tinám! Soni, můžeš být pyšná na svou dceru ...
    Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko moc zdravím a přeji vše nej k narozeninám. Hlavně at je v životě spokojená a šťastná,zdravá. Přeji celé rodince krásné léto.J

    OdpovědětVymazat
  17. Soni přeji dceři ke krásným osmáctinám jenom všechno dobré. Fotky jsou úžasné, bude mít nádhernou památku.
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Soňo,
    ten čas opravdu strašně rychle letí - taky jsem nemohla uvěřit, že letos moje děti oslavily 6 let a že půjdou do školy. Mám pocit, jakoby mi někdo ta léta "vyfoukl".
    Fotky aspoň dokáží zachytit moment a náladu pro vzpomínku.
    Dceři i Vám vše dobré.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno nejlepší pro dceru!Stejné pogodnych dny a hodně lásky!!Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  20. SONIČKO, POVEDENÉ FOTEČKY.
    TVÉ OSMNÁCTILETÉ SONIČCE PŘEJI VŠE PĚKNÉ.
    ŽIVOT RADOSTNÝ A PŘEKÁŽKY JEN TAKOVÉ, KTERÉ HRAVĚ ZVLÁDNE, DOBRÉ PŘÁTELÉ A DOMOV, KTERÝ BUDEME MÍT VŽDY DVEŘE OTEVŘENÉ.
    MĚJTE SE DOBŘE A OSLAVA AŤ SE VYADAŘÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Soničko, máš nádhernú dcéru, trochu mi pripomína moju maličkosť, keď som bola v jej veku. Prajem jej, aby sa jej život naplnil láskou a nehou. A veľa pochopenia od svojej mamky.
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails