pondělí 13. srpna 2012

Pod pokličkou letního tvoření...

....aneb klapot šicího stroje v plném proudu.
Ahoj, dobrý večer!
Tak jsem tu zas...myslím na Vás a posílám fotečky mého letního tvoření jak jsem slíbila...je to taková směs výrobků...šiji podle nálady, možná i podle počasí :o)no co mne zrovna napadne...poslední dny jsem se zamilovala do polštářků...nakoupila jsem spoustu krásných látek a doma bych teď polštářky měnila snad každý týden. Možná to i znáte...
...příspěvek je poněkud delší, tak se pěkně usaďte a nechte se unášet stylem, který se mi moc líbí a který se snad nikdy neokouká. Venkovský styl bydlení...stále se ho držím a ještě toho opravdu spoustu přibude. Šitíčka bylo poněkud více, možná jsem i na nějaké zapomněla a tak další mé tvoření najdete v mém obchůdku na fleru...Jste srdečně zváni!
Lehké šálky pro vlahé letní večery...
Štola ubrus...
Kratší záclonka se strojovou výšivkou a zakončená krajkou z madeiry...
Tak a to je pro dnešek už vše...příště vložím něco málo ze zahrádky...na tu nesmím zapomenout...i když jsem ji pro samé tvoření tak trochu zanedbávala. Den je pro mne nějak krátký...
Ze Soničkou děkujeme všem přátelům za krásné zprávy a gratulace k narozeninám...máme z nich ještě teď velikou velikánskou radost...jste zlaté... vždy se na vás moc těším. Také děkuji za váš čas zde strávený a doufám, že jsem potěšila vaše oči, srdíčko i duši... Krásný zbytek léta...

31 komentářů:

  1. Soničko, krásné tvořeníčko. Už jsem na Vás koukala na Fleru a věcičky se mi moc líbily. Je to krásně a dobře odvedená práce. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Leo...pochvala od Vás mne tak potěšila... musela jsem to šitíčko vložit :o)ale kdybych vložila všechno bylo by to snad i na hodinu. Musím napsat, že já obdivuji zas ty vaše pletené polštářky...je to krása. Moc pozdravů, Soňa

      Vymazat
  2. Soni, to je záplava naprosto úúúúúúúúúúžasných věcí. Máš můj velký obdiv. Já teď potřebuji ušít kabátek k jednomu háčkovanému polštářku a ne a ne se k tomu přemluvit. Ale zítra musím vytáhnout šicí stroj, tak to třeba s tím dopadne. Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, dopadne to dobře...o tom nepochybuji :o)děkuji za pochvalu...šití mne lapilo ani nevím jak...teď šiju snad od rána do večera :o)i do kamenných obchůdků. Je to teď má práce a radost zároveň...co si sama navrhnu si také ušiji...nápadů mám spoustu, jen ten čas není. Den je opravdu pro mne nějak krátký...krásný celý týden, zdraví Soňa

      Vymazat
  3. Ahoj Soničko, niečo také nežné a krásne. Človek by hneď chcel byť tam a dotýkať sa tej krásy a obdivovať skvosty z Tvojej dielničky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Vsechny polstarky se mi moc libi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soni, paraaaadne sitie...:) tie vankuse nemaju chybu...

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, to je zase nádhera. Tvoje šití je naprosto jedinečné. Paráda. Krásné letní dny Rija

    OdpovědětVymazat
  7. Soni samá krása,tvoje polštářky jsou již legendární a ta žehlička-to je skvost!!

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko, nádherné polštářky, jeden hezčí jak druhý - okukuji i na Fleru, jen nevím, který dřív - všechny se taaak mooooc líbí! Krásné dny - i na zahradě, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  9. What a nice pillows darling...you make the most beautiful things !!...love Ria...xxx...

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, já Tě fakt obdivuji,precsiznost a krása!Šila jsem teď ze starých ubrusů 4polštářky a braly mě nervy!!!!Obdivuji Tě!Daja

    OdpovědětVymazat
  11. Hi Sonia..me again..you comment on my older post...my give away post is my new one.....do you see it ??...my comments are so low this time so i am a little worried everything is well with my blog...love Ria...xxx

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu krasne a dychaji utulnosti bydleni venkova,obzvlaste zavesik je nadherny,chtela by jsem byt u vas na dlouhe navsteve a odpocivat na polstarkach treba s dobrou kavickou.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni,
    to je fakt úžasné!!!!
    Ale nechci vidět Vaše úložné prostory - kam to proboha dáváte? :-)
    Hezký den
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  14. Ciao Sonia,i tuoi lavori sono stupendi!!
    Ti seguo sempre anche se non commento!!;)
    La tua casa è simile alla mia,amiamo i stessi colori!!
    Complimenti!!
    Che tu possa avere una bella estate!!
    Un bacio dall'Italia!!
    Sabry!!

    OdpovědětVymazat
  15. Tout est absolument magnifique ! Le choix des tissus, des dentelles, l'élaboration, les photos...tout !
    Bonne journée.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anna ,
      J'adresse mes salutations à vous et je vous remercie beaucoup pour votre soutien et aimables paroles.
      Je suis très heureux ...
      Reste belle de l'été,
      Soňa

      Vymazat
  16. Soničko, jen jedno slovo - krásné.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  17. Soničko, je to nádhera! jak vidím, nápady ti opravdu nechybí, ty skládané kanýrky a mašle, to je velká paráda! A ta záclonka, ta je jak dech.
    Jsem moc ráda, že si našla chvilku a všechno nám ukázala.
    Moc děkuji za milá slova u mě a přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera, nádhera....máte krásný styl, úžasné nápady...Moc ráda sem chodím na pokoukání! Adriana

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím
    Co dodat, nádherné kousky.Supr barevně sladěno,fantazie,něžnost.Moc hezké.Přeju hodně tvořivých dní se sluníčkem.Je hned veseleji.Moc se mě tvá práce líbí. Marťula

    OdpovědětVymazat
  20. Sono, krasne nezne kousky. Me zaujaly hlavne salky. Mej krasne letni dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  21. SONIČKO,OPĚT SI ZASLOUŽÍŠ VELKOU POCHVALU ZA KRÁSNÉ A JEMNÉ TVOŘENÍ.
    VŠE JE TAK ČISTĚ KRÁSNÉ.
    TO SI NĚKDO HEZKY ODPOČINE.
    MĚJ SE SLUNÍČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné sladěné polštářky, ať se daří v dalším tvoření :)
    Alice

    OdpovědětVymazat
  23. Jako vždy, moc nádhery s velkým vkusem a elegancí+++

    OdpovědětVymazat
  24. Soni,opravdu jsem se potesila nad vsi tou nadherou! M.

    OdpovědětVymazat
  25. zdravím ... dnes jsem objevila váš blog ...žasnu nad krásou a vlídností, kterou vytváříte ... máte to tu moc hezké ... děkuji ... přeji krásné babí léto ... mara

    OdpovědětVymazat
  26. Drahá Soničko na Tvůj blog je potěšení se dívat,když jsem začla k Tobě chodi na blog tak byl pěkný ,ale teď je mnohem vypracovanější, a je vidět jak jsi se zdokonalila.Opravdu patříš k profesionálům.Krásné výtvory které hladí na duši.Moc Ti fandím,a máš můj obdiv.Přeji Ti krásné nastávájící babí léto, a hodně pohody. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den Soňo, máte krásné stránky a překrásné fotečky. Mohla bych se zeptat, kde sháníte ty krásné látečky, ze kterých šijete polštářky a další krásu. Přeji Vám hodně úspěchů nejen v této činnosti. Veronika

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails