pátek 9. listopadu 2012

S podzimní náladou...

...šiju, háčkuju a krůček po krůčku buduji svoji pracovnu v domě.
Po delší odmlce na mém bločku Vás všechny moc a moc zdravím a posílám pár obrázků mého posledního tvoření...
Kulatý polštářek z kanafasu a háčkovanou vsadkou. Mám moc ráda tyto háčkované jednoduché vzory.
Všechny mé výrobky najdete také v mém obchůdku na fleru
Přeji Vám krásné a barevné podzimní dny...

22 komentářů:

  1. SONIČKO,
    MOC TĚ ZDRAVÍM A JSEM RÁDA, ŽE JSI SE UKÁZALA.
    KRÁSNĚ TVOŘÍŠ.
    MOC HEZKÉ NOVÉ NÁPADY. VŠE JE TAK DOKONALE ČISTĚ PROPRACOVANÉ.
    PŘEJI AŤ SE TI DAŘÍ A ÚSPĚŠNĚ DOKONČÍŠ PRACOVNIČKU.
    PŘÍJEMNÝ VÍKENDÍK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, moc Ti děkuji. Pracovnu jsem už tááák nutně potřebovala. Látky jsem měla všude :o) Ještě není sice úplně hotová podle mých představ, ale už se rýsuje...to je hlavní. Přeji hezký víkend, měj se krásně :o) Soňa

      Vymazat
  2. Wowwwww...i love those pillows darling !!...love from me...Ria...xxx...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Ria!
      Greetings and thank you for the sweet words
      Sonia

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Míšo, děkuji :o)jukla jsem k Tobě, máš moc hezký bloček. Přeji hezký víkend, Soňa

      Vymazat
  4. Soničko, už si mi tady moc chyběla! Je mi jasné, že si nezahálela. Tvoje kulaťáčky jsou překrásné, nádherně naskládané! A vlastně nejen kulaťáčci.
    Přeju ti hodně radosti z práce a trochu volna, aby se se tady zase ukázala.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,
      jsi zlatá, už to bude snad lepší a lepší :o)budu se snažit tu být častěji. Děkuji Ti za milou pochvalu a už teď se těším na další setkávání. Měj se krásně, zdravím Soňa

      Vymazat
  5. Krásný den, Soničko! Kulaťáčky jsou parádní a spojení s háčkováním je prostě elegance sama ... Hodně radosti při tvoření a budování pracovny přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,i kdyz nejsem priznivcem uplne techto stylu kulatacku,ale i tak se me libi,myslim hlavne tim,jak jsi sikovna a u nekoho jineho jim to urcite slusi a udelaji domov utulnejsi.

    OdpovědětVymazat
  7. Soni,polštářky jsou moc krásné!
    Jemňounké a romantické.
    No a tvoje pracovnička bude určitě super místnůstka,kde je radost pobýt.

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, nádherné kulaťáčky .........Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Soni nádherné polštářky.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soničko,
    jsi ták šikovná polštářky jsou krásné a jsem ráda,že jsi zase tady.
    Měj se krásně Adéla.

    OdpovědětVymazat
  11. Soničko mooooooooc jsi mě potěšila,vím jak jsi vytížená!!!!!Musím Ti pochválit pruhované polštářky jsem jimi okouzlena !Ty máš svůj nezaměnitelný styl a to se mi moc líbí...Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Cara Sona,che piacere mi ha fatto la Tua visita.Bellissimi i tuoi cuscini e Tutti post precedenti.Il Tuo blog è sempre più bello.Bacioni da Anna

    OdpovědětVymazat
  13. Soničko zdravím,to je teda krása. Nádherný kulaťáčci. MOc tě pozdravuju a přeji hezký předvánoční čas.J

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, krása, více psát není třeba.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Soni�ko jsem r�da �e jsi se znovu vr�tila za n�mi na blog, Tvoji kula��ci jsou nep�ekonateln�. P�eji, aby se Ti v�e poda�ilo tak jak si p�eje�.Zdrav� Lu�ka.

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko drahá, seš člověk s největším srdcem, kterého znám a tvoje práce je překrásná, ať se Ti stále daří. Pěkný víkend přeji. Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Soničko, Tvoje práce sú opäť plné lásky, čistoty a romantiky.
    Prajem Ti krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  18. Soni, máš moc krásné tvoření pá Marcela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails