úterý 5. února 2013

Romantické tvoření...

Ahoj, dobrý den! Po měsíční přestávce Vás všechny opět moc zdravím a děkuji všem za krásná psaníčka a přáníčka, která jsem od Vás dostala v posledních týdnech. Také děkuji za Vaši přízeň...moc si ji od Vás vážím.
Šicí stroj v mé dílničce klape skoro každý den a tak přináším pár novinek mého romantického šitíčka. Sáhla jsem po krásných látkách s růžemi... Jen na ty na zahrádce si ještě nějaký ten čas počkáme...
Novinek mám spoustu, jen volného času tak málo...
Romantická srdíčka s vůní levandule jsem ušila na přání a už putují pěkně zabalené do světa...
Růže v srdíčku a háčkovanou krajkou z bílé příze...
Růže v srdíčku na lněných sáčcích...
Bavlněná srdíčka s růží zdobená dřevěným knoflíkem...
Větší lněné srdíčko a háčkovanou krajkou z přírodní příze...
Lněná srdíčka s růží a háčkovanou krajkou velká jako dlaň...
Další Vám ukáži zas někdy příště...Přeji Vám z celého srdce všechno nejlepší.... Mějte se krásně...

44 komentářů:

  1. Soniiii krasne siticko...uplne nadherne....aaach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děkuji za zastavení...já zas obdivuji Tvoji nádhernou papírovou tvorbu :o) a Tvé krásné vyšívané polštářky...hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  2. Páni!!!To je krása!!!Já zírám a kochám se tím půvabem!!!Srdíčka jsou dokonalá, úžasná,Soni!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, moc děkuji za návštěvu a pochvalu :o)Hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  3. To je ale krásná srdíčková záplava:o). Milé něžné čmaněníčko jako vždy. Soni drahá moja zdrowim;-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, velké díky :o) jsem moc ráda, že jsi tady :o) jen jak budu mít volněji ještě Ti napíši...ahojky Soňa

      Vymazat
  4. Ježiš, to je nádhera!! Naprosto dokonalá srdíčka, jedno hezčí než druhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, povedly se :o) mám z nich také radost...moc děkuji za zastavení a za pochvalu...Hezké dny, Soňa

      Vymazat
  5. Jééééj, nádhera, všetky sú úplne dokonalé:)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, jsme naladěni na stejnou notu :o) moc děkuji za pochvalu a posílám pozdrav na Slovensko...Soňa

      Vymazat
  6. Ansolument magnifiques !
    Bonne journée.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Ty nemají chybu, už jsem zamilovaná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....a že jich ještě bude :o)) moc děkuji a přeji jen šťastné dny, moc pozdravů Soňa

      Vymazat
  8. Soni, překrásné tvořeníčko, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji za pochvalu, potěšila mne :o) Hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  9. Soni, to je nádhera. Tvé tvoření prostě nikdy nezklame.
    Krásné odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, od srdíčka děkuji :o) šiji moc ráda...a hlavně mne to baví :o) mám radost, že se líbí...to je potom taková odměna :o) Měj se krásně, Soňa

      Vymazat
  10. Soni,je to moc krásné srdíčkové tvoření.
    A ty růžičky k tomu,jsou prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blaničko drahá, děkuji moc za zastavení... jsem ráda, že se líbí :o) Hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  11. Nádherná srdíčka Soňo,jedno hezčí než druhé :-))
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná srdíčka z krásné látečky, moc se líbí! Jste šikulka romantická ... Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, naozaj krásne látočky a voje šitie je úžasné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, tak vidieť, že si nezaháľala.Krásne srdiečka. Krásny kúsok romantiky.
    Máš cit pre jemnú nežnú krásu.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lúbica, nezahálela :o) moc moc děkuji za milé řádky :o) napiš mi prosím email či odkaz na Tvé stránky...já se k Tobě nemůžu dostat...děkuji a přeji hezké dny, Soňa

      Vymazat
  15. jůůů moc krásné jsi šikulka šikulka)))Moc pozdravují)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páji, jsem moc ráda, že se líbí :o) posílám pozdrav a přeji hezké dny, Soňa

      Vymazat
  16. Milá Soni, Tvá srdíčka jsou rovněž milá. Je vidět , že šiješ s láskou. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji za milý komentář :o) mám chuť stále tvořit...tak tvořím :o) snad to bude jen a jen lepší :o)Hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  17. Soničko, moc ráda tě tady vidím, chyběla si mi! Srdíčka i všechno ostatní je kouzelné, cit a láska, s jakou jsou dělané je vidět na první pohled!
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko,
      Tvé řádky mne zahřály u srdíčka :o)moc Ti děkuji i za zastavení, jsi zlatíčko...novinek bude ještě spoustu...šiji pořád, jen ten čas na blog se mi nějak nedostává. Měj se krásně, pa Soňa

      Vymazat
  18. Soni tak to je úžasné :o) Tolik krásných něžných srdéček a jedno krásnější než druhé.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, a že jich bylo :o) momentálně jsou srdíčka velmi aktuální. Jsem moc ráda, že se líbí :o)Hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  19. Milá Soni, na Tvůj blog už chodím skoro tři roky. Ale nevěděla jsem, že si musím zřídit adresu v Googlu.
    Nad krásou Tvých výrobků se mi tají dech a úplně zkoprním a nevěřícně vrtím hlavou, jak to dokážeš a kolik máš nápadů, No, prostě nádhera, vždycky se těším na další várku Tvého tvoření!Dnešní srdíčka jsou překrásná!
    Mohu se zeptat,u těch kulatých polštářů jde skutečně o polštář nebo o povlak ? A jak se perou ? Děkuji. Přeji Ti hodně inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dagmar, moc děkuji za milé řádky, které mne velice potěšily. Na dotaz ohledně polštářků odpovím ráda...Šiju jak kulaté povlaky, tak i kulaté výplně (viz i můj obchůdek na fleru) Většinou šiji z čistých bavlněných látek. Povlaky na kulatý polštářek (i ty s háčkovanou vsadkou) se v zadní části stahují na saténovou stužku. Lépe se pak po vyprání žehlí. Povlaky bych prala v pračce na menší stupeň (menší otáčky)...na 40°C, 60°C. Ty s háčkovanou krajkou možná lépe prát v ruce ve vlažné vodě ...i když se jedná o 100% bavlněnou přírodní přízi. Jinak povlaky s háčkovanými aplikacemi se můžou žehlit (přes mokrý hadr) i na nejvyšší teplotu žehličky. Příze ani moc žehlením neslehne a ani nedělá žmolíky...
      Přeji hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  20. Soni, tvoje srdíčka jsou nádherné ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji za pochvalu :o)
      srdíček není nikdy dost, ale už se těším na změnu :o)Hezké dny, Soňa

      Vymazat
  21. bardzo lubię oglądać Twoje prace, pisz częściej

    OdpovědětVymazat
  22. SONIČKO, ZDRAVÍM TĚ.
    NEDALO SE NIC JINÉHO OČEKÁVAT NĚŽ KRÁSNÉ A JEMNÉ TVOŘENÍČKO OD TEBE.
    VŠE JE TAK HEZKÉ A JISTĚ I VOŇAVÉ.
    AŤ SE TI DAŘÍ A MÁŠ SE MOC DOBŘE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Soničko, to jsem se aspoň okem potěšila. Krásná práce, myslím, že srdíčka se v tvém krámku neohřejí.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji za zastavení :o) pochvala od Tebe mne moc těší :o) a máš pravdu neohřejí...už jsou všechny pryč...ty vystavené v obchůdku jsou na objednávku :o)
      Hezké dny, zdravím Soňa

      Vymazat
  24. sempre stupende le tue creazioni
    Emi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi ,
      Grazie per la visita e per i complimenti.
      Cordiali saluti, Soňa

      Vymazat
  25. Abych pravdu řekla,nikdy jsem na srdíčka tak moc nebyla,ale přicházím jim opravdu na chuť i díky takové něžné kráse,kjakou tady vidím. Martina

    OdpovědětVymazat
  26. Это чудо из чудес! Очень нжно и красиво!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails