neděle 10. února 2013

Šití z kanafasu...

Ahoj, dobrý den!
Další šití z mé dílničky...jak jsem slíbila :o)
Můj první hajánek z kanafasu a lnu. Byla to pro mne výzva ušít zas něco jiného co se mi moc líbí. Před Vánocemi jsem nakoupila pár knížek s návody a ušila dárky pod stromeček...myslím, že se povedl, co říkáte?
Tento hajánek vykouzlil nejeden dětský úsměv na tváři...
Radost byla veliká :o))
A tady mé oblíbené kytičky z mého obchůdku...tentokrát z kanafasu a levandulí.
Bavlněné kytičky s vůní sušené levandule...
Sáčky se srdíčkem a háčkovanou krajkou z bílého plátýnka a kanafasu...tyto už mají svoji majitelku.
Přeji krásnou neděli a děkuji za vaši laskavou přítomnost :o)

20 komentářů:

  1. aaaaaach Soni....tie vrecuska su PREDNADHERNE...majitelka tychto skvostov bude urcite velmi rada, krasnu nedelu este, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc děkuji i za psaní :o) příští týden poputují milé zákaznici až na Moravu. Měj se krásně, brzy nakouknu k Tobě co máš nového :o)těším se, Soňa

      Vymazat
  2. You make such a beautiful things ...i love that doll....love from me...xxx...

    OdpovědětVymazat
  3. Soňi jako vždy,já jen zírám.Velká nádhera,vše čisté a dokomalé.Měj pěknou neděličku.Papa.Věra.

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, tvoje kanafasová kolekce je překrásná! jeden kousek hezčí než druhý! K tobě je radost zajít!
    Měj hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tout est absoluement parfait...et tellement joli...
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,je to nádherné šitíčko.Moc se mi líbí úplně všechno,co jsi vyčarovala...od Hajánka,přez kytičky,až k těm krásným srdénkovým pytlíkům!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, krásne tvorenie, kombinácia látok, nápaditosť....
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni , ty kytičky bych viděla jako nepřevrhnutelné jehelníčky.....
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, nádhera, moc se ti všechno povedlo,je to "krása k kanafasu" ....Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Kanafas jůůů krása ....máš zlaté ručičky)))A hajánek je kouzelný )))taky mám už nachystané látky na šití ale nešije stroj brrrr((moc pozdravují papa

    OdpovědětVymazat
  11. Jééééééjda...to je krásne. Všetko tak pekne zladené. Páči sa mi všetko, všetko.
    Si šikulka.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko,
    moc ráda se kochám tvými výrobky :-)
    Hahánek se moc povedl!
    Mohu se zeptat z jakých knížek konkrétně jsi čerpala navody ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Sonja,divno ime.Tako se zove i moja cerka:)))Ovo je sve prelepo i jako kreativno.Htela bih da znam,ako mozete da mi odgovorite,gde kupujete laneno platno?U Srbiji ,gde zivim ,nema ga.Hvala unapred.Drago mi je da sam pronasla Vas blog:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, opět překrásné tvořeníčko!!!!!! Moc ráda se k Tobě chodím kochat. Krásné dny. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Soničko,
    to je krása nevím na co koukat dřív hajánek je kouzelný,kytičky i pytlíčky nádherné.Moc se Ti kanafasové kousky povedly.
    Pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Soni, jsem pro formu Ty. Děkuji a též přeji pohodu, zdraví, úspěch a slunce v duši...Věrka

    OdpovědětVymazat
  17. Něžné a s láskou tvořené.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails