sobota 27. dubna 2013

Šití z kanafasu...


....na pokračování

Nový polštářek z tradičního českého kanafasu dozdobený paličkovanou krajkou a srdíčkem..


Z kanafasu šiji moc ráda... je krásný třeba při dekorování chat a chalup.  


A k novému polštářku nechybí ani mé oblíbené kytičky :o)...


Posílám spoustu jarních pozdravů od nás a přeji příjemný večer...



20 komentářů:

  1. Moc tě zdravím Soničko...není nad klasiku...nádherná práce.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc zdravím :o)přesně tak...je to klasika. Vždy se k němu moc ráda vracím :o)má své kouzlo. Hezký večer, Soňa

      Vymazat
  2. Moc hezké! Kanafas mám také moc ráda, dokonce často vzpomínám na kanafasové povlečení, které mi babička ušila do výbavy, vydrželo hodně, ale už je pryč... přemýšlím si ušít nové :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Januško, děkuji za milé řádky...i já vzpomínám na babiččiny modrobílé povláčky :o)kanafásek je kvalita a klasika, která se nikdy neokouká. Hezký sobotní večer...

      Vymazat
  3. SONIČKO, TAK MOC RÁDA TĚ VIDÍM.
    TVÉ ŠITÍČKO JE STÁLE KRÁSNÉ A DOKONALÉ.
    TOLIK MI TVÉ TVOŘENÍ ZDE CHYBÍ.
    SNAD SE DAŘÍ A CELÁ TVÁ RODINKA SE MÁ SKVĚLE?!
    MĚJ PŘÍJEMNOU NEDĚLIA BRZY SE UKAŽ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, já vím jsem tu tak málo...ten čas mi tak chybí. Děkuji Ti za pochvalu k mému šití. Mám radost, že se líbí. Spoustu věciček mám našito a tak brzy vložím další příspěvek :o) Měj se krásně, moc moc zdravím Soňa

      Vymazat
  4. Juuj Soni paradne siticko...pekne skombinovane farby..krasny vikend pa zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Love that heart pillow Sonja......lovely weekend.....xxx...

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, opět čistá krása. Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Soni jako vždy velká nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to nádhera Soni! Kanafas mám spojený s dětstvím a mamky kuchyní :). Měj se krásně! M.

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, kanafas miluju a tvůj polštářek z kanafasu je nádherný .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Sonička, krásne šitíčko, jednoduché a pekné:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  11. Kanafas, to je materiál, který byl jednu dobu pomalu na vymření...a jsem moc ráda, že se to nestalo. Přišli bychom o krásu z tvých rukou, Soničko!
    Moc tě zdravím a přeji krásné jaro!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Já nejraději "hupnu do kanafasu", ale do takových polštářku, bych asi neměla odvahu! Jen bych na ně s obdivem hleděla:-D.
    Jako vždy něha sama!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Jakie ty piękne rzeczy tworzysz! Ślicznie jest tu u ciebie:) Zapraszam do mnie w odwiedziny:)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, tak krásné polštářky jsem snad ještě neviděla, jste moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Kanafas je opravdu nádherný! Kytičky jsem ještě nikde neviděla :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails