sobota 18. května 2013

Srdíčka od srdíčka...

...aneb další mé tvořeníčko
Ahoj, dobrý den všem!


Bavlněné srdíčko s háčkovaným motivem srdíčka z přírodní příze...
Srdce v srdíčku....:o)


Srdíčka s krásným jemným motivem rostlinek a bílou háčkovanou krajkou...z kolekce "bylinková zahrádka"



Další srdíčka, polštářky a pytlíčky z této kolekce najdete v mém internetovém obchůdku. Pokud se Vám některý výrobek líbí, můžete mi napsat email...






To je pro dnešek z mého bločku vše...:o) Přeji Vám hezký zbytek víkendu...


13 komentářů:

  1. SONIČKO, KOUKÁM, ŽE NEZAHÁLÍŠ.
    ŠITÁ SRDÍČKA MÁM MOC RÁDA.
    JE TO KRÁSNÝ DOPLNĚK, PŘÍJEMNÝ DÁREČEK A KRÁSNÁ DEKORACE.
    TVÁ SRDÍČKA JSOU MOC HEZKÁ.
    URČITĚ POTĚŠÍ.
    MĚJ POHODIČKOVÝ VEČER A PĚKNOU NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko, děkuji za všechny Tvé návštěvy a pochvaly :o) né pokaždé se mi podaří odpovědět...času mám opravdu málo a přesně jak píšeš nezahálím. Stále mám co nabídnout...novinek vyrobených mám spoustu a né všechny se mi podaří nafotit...jdou hned do světa :o)...ale už běžím na zahrádku, než zajde sluníčko :o)Přeji i Tobě hezký sobotní večer a celou neděli :o)moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Soni,
    opět nádherna. Krásně nafocené. Srdíčka máš úžasné a jemné.
    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne srdiečka. Páči sa mi tá vzorka, asi by som sa ju rada naučila. :)
    Želám radostný víkend. Leti.

    OdpovědětVymazat
  5. Soni,nikdy se mi tvá srdíčka neokoukají,stále se u nic rozplývám :). M

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko,vyrobila jsi krásná srdíčka.Háčkovaná na šitém srdíčku jsou hezoučká.
    Hezkou sluníčkovou neděli.
    Daška

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely !! enjoy a happy sunday darling !!!...xxx..

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná jemná přírodní krása!!!!Srdíček není nikdy dost:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné, Soničko!
    Posílám pozdravy a přání hezkých dnů!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Soni sem k Tebe chodím na návštevu veľmi rada.
    Krásne srdiečka si nám dnes ukázala.
    Veľmi pekná práca.
    Maj sa krásne.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, zase samá krása! Ta látka je jemňounká, moc hezký vzoreček!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko, ta srdíčka jsou nádherná. jsi úžasná- Chtěla bych umět šít...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails