čtvrtek 30. května 2013

Trochu šití, trochu háčkování a trochu nebe...

......aneb venkovský styl ve znamení přírody a tradic.
Ahoj, dobrý den! Venku to zdaleka na jaro nevypadá...stále prší a prší. A podle předpovědi ještě dlouho bude...Jarní práce na zahrádce stojí a já tedy více šiji a háčkuji pěkně v teple u kamínek...tentokrát v modrém :o) Modrou barvu mám ráda...Modrá patří k barvám, které se jen tak neokoukají a mám dojem, že vždycky navodí pocit klidu. Proč nevnést do svého domova či chalupy trochu toho nebe? Třeba pomocí látek či příze...:o)?
Bílé bavlněné srdíčko s háčkovaným srdíčkem ..... 
                      






Povlak na polštářek s kanýrkem...kombinace českého kanafasu s proužkem a bavlněnou látkou s modrými kvítky oddělená paličkovanou krajkou





Kanafas s modrým pruhem mi vždy připomene dětství strávené u babičky na venkově...i tu vůni babiččina naškrobeného prádla...zastlané duchny s naducanými polštáři...Proč tedy nevnést do domu trochu té modré?Trochu vzpomínek, trochu toho dětství či trochu modrého nebe?
Mějte se krásně!





30 komentářů:

  1. Soni...tvoje siticko a hackovanie je vzdy tak krasne...jemne.. proste uplne nadherne .)

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko tou modrou jsi se mi trefila. Já jí miluju nejvíc kostičky, proužky a smalt. Přesně jak říkáš, jako u babičky. Krásný den, Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, to srdicko je opravdu kouzelne. Krasna inspirace! hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Kindly let me know in order that I could subscribe. Thanks.
    Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpovědětVymazat
  5. What a beautiful heart !!!...love Ria...xxx.!

    OdpovědětVymazat
  6. Tout en finesse et délicatesse...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, krásné vzpomínky jsi navodila - Tvé šitíčko je kouzelné! Modrý proužek je můj oblíbený, srdénko je nááádherné! Hezký den, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. ...úplně tu vůni cítím, Soničko! Ty mě vždycky umíš odvést někam, kde je moc krásně a snad tam ani neprší...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO, TO JE KRÁSNÉ BLANKYTNÉ KOUKÁNÍ.
    URČITĚ MOC PŘÍJEMNÉ K ODPOČÍVÁNÍ.
    PĚKNĚ TI JDE ŠITÍČKO OD RUKY.
    MĚJ SE KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soničko, musím po delší době vyjádřit údiv a poklonu tvému tvoření. Krása!!! Zdravím Peťa

    OdpovědětVymazat
  11. Spacerowałam po Twoim blogu i jestem zachwycona piękne rzeczy tworzysz, a serca urzekająco prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  12. Soni, to je opět naprosto dokonalé, úžasné...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  13. Soni to je tolik krásy, že se to ani nedá vyjádřit, miluji Tvůj blog obdivuji Tvé nápady, a zároveň se zlobím sama na sebe, že něco takového neumím.Jsi úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko to je krása,já jsem tedka měla trošku starosti,tak nebylo na nic čas a jsem ráda,že u tebe je to furt stejný a krásnýý.Přeji ti pohodový den. Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Polštářek je naprosto dokonalý! Krásně sladěno. A to srdíčko... Vyloženě potěcha pro duši i pro oko.

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko jedna veľká nádherááá. Prekrásny blog, Tvoje háčkovanie a šitie je rozkošné, babičkovské. Poprosila by som Ťa nebol by niekde návod na take háčkované srdiečko? Krásny víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
  17. Tiše se nad tou krásou rozplývám, jako obláček na bleděmodré obloze:-D
    Nádhera, ...ale jako vždy!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Uroczy zestaw, koronkę wokół serducha przyszywasz, czy robisz bezpośrednio ? pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  19. Soňo nádhera! Jsi úžasně šikovná, obdivuji i Tvou trpělivost a výdrž. Modrou jsem nikdy moc nemusela, ale letos mi učarovala! krásné léto:-*

    OdpovědětVymazat
  20. LINDO CROCHÊ SONIA,EU ADORAR.BOM FIM DE SEMANA.VALÉRIA.

    OdpovědětVymazat
  21. Fácil entrar em seu blog, difícil é sair pois são tantas coisas lindas, estou feliz por ter a oportunidade de apreciar tudo isso. Parabens!
    Nely

    OdpovědětVymazat
  22. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,beijokas.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    OdpovědětVymazat
  23. So lovely!
    Greetings from Finland!
    Ulla's Quilt World
    Hugs, Ulla

    OdpovědětVymazat
  24. Soni, chyba mi tvoje siticko...dufam, ze je vsetko ok kedze si tu tak dlho nebola...paaa Zuzana

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails