sobota 15. února 2014

Srdíčka v šedém kabátku a další dekorace pro útulný domov....

Ahoj, dobrý večer!
Moc Vás všechny zdravím poprvé v novém roce :o)
Můj bloček jsem téměř, za poslední měsíce,  přesměrovala jen na mé šití a tak tomu vlastně nebude ani dnes. Posílám pár novinek, pár drobnůstek, které můžete vidět právě v mém obchůdku na fleru.


 Srdíčka ze zbytku látky v šedém kabátku a saténovou růžičkou....



 Dekorační jablíčko bílé s jemným motivem kytiček a hnědou mašličkou...

                                       



 Přírodní jablíčka a větší dýně zdobené mašličkou, krajkou a dřevěnou dekorací....
 Přírodní dýně s krajkou a srdíčkem....
 Závěsná dekorace s bavlněným ptáčkem na provázku...
 Závěsný bavlněný domeček s ptáčkem naplněný sušenou levandulí....
 Dekorační jablíčko s bílou růžičkou a stařičkou krajkou...
 Další jablíčka s proužkem a puntíkem...
 Srdíčka z kanafasu....modrobílá linie....


 Romantický povlak na polštářek s háčkovaným srdíčkem a saténovou mašličkou....



 Bavlněný buclatý ptáček na provázku....



 Povlaky na polštářky se smetanovou krajkou....tyto jsem nazvala čekání na jaro :o)



Srdíčko s krajkou do sady k povlakům...
 Další ptáčci s šedou mašličkou z mé dílničky...

 Lněné srdíčko s ruční výšivkou a jemnou háčkovanou krajkou....
 Detail výšivky srdíček....
 Bílá girlanda s háčkovanými kytičkami a ptáčkem....

 Detail srdíčka s jemným motivem kytiček...
 Smetanové srdíčko s dřevěným srdíčkem a dekorační jablíčko se skořicí....

 Maličcí ptáčci k dekoraci....k dalšímu aranžmá.....


 Srdíčko větší s madeirou....
 Srdíčka tak trochu lidová....


 Jablíčka k dekoraci...


 Na závěr kanafasová jablíčka...tím už už  končím dnešní příspěvek..:o)

Mějte se krásně....






23 komentářů:

  1. To jsou krásné výtvory - moc se mi líbí ta jablíčka, polštářky a srdíčka...radost se dívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko,
    moc Tě zdravím !
    Dlouho jsi tady nebyla ;-)
    Koukám, že ale tvoříš stále dokonalejší věci, nádhera !
    Jablíčka naprosto k nakousnutí, srdíčka romatická, ptáčci jen zacvrdlikat, radost pohledět :-)
    P.S. Mně právě na Valentýna zdobí ložnici srdíčka od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lindos corações, lindos pássaros,e lindas frutas tudo perfeito ..parabéns! Muito capricho! Abraços.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné tvořeníčko a hoodně jarní inspirace. Máte vše moc krásné. Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné tvoření, nějaké poklady od Vás už zdobí náš byt, často na fleru nakukuji a těším se na nové příspěvky na blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,nejprve mne uchvátila ta zámecká krása prvních srdíček na fotkách a jak jsem rolovala a rolovala,jen jsem stále lapala po dechu a vzdychala nad tou další nádherou.Jedno tvoření hezčí než druhé!!! Prostě dokonalost! Hezkou neděli M.

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny věcičky jsou Soni nádherné !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Soni nadherne siticko...od srdiecok az po jablcka...naaadherne :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Nemôžem sa vynadívať na tvoje srdiečka, sú tak nádherné. Krásne tvorenie si nám predviedla, úplne dokonalé sú všetky výtvory:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko...moc tě zdravím!
    Vše je z tvých rukou absolutně N Á D H E R N É!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Soničko, včera jsem na tebe myslela a jsem moc ráda, že tu vidím nový příspěvek, který by vydal tak na deset menších!
    Kouzelné, dokonalé, vkusné, propracované, opravdu velká krása!
    Doufám, že i tvůj život jde tak parádně, jako tvé tvoření!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko, celý víkend som na liekoch a svojím príspevkom si veľmi ulahodila môjmu srdiečku. Ďakujem a prajem veľa tvorivých nápadov.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Od srdíčka všem moc děkuji za krásné zprávičky. Mám radost, že Vás tu opět potkávám :o) Tolik reakcí jsem ani nečekala :o) Momentálně bojuji s chřipkou a tak ležím a čajíčkuju...Zprávy od Vás mně tak pozvedly náladu...jste zlaté :o) Děkuji!!! Nějak poslední týdny nestíhám vkládat průběžně, proto tak velký mixíček...a to není úplně vše. To ostatní najdete v mém obchůdku na fleru. Mám radost, že se Vám má práce líbí...pohltila mne ani nevíte jak. Věřte, že den je pro mne nějak krátký. Moc Vás všechny zdravím, mějte se krásně a budu se těšit zas někdy příště :o) Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, vše je tak krásné a dokonale vypracované! Jsi moc šikovná!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  15. Takových krásných výrobků! U mě vedou srdíčka s šedou háčkovanou bordurou a proužkatá jablíčka. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  16. To je taková krása, všechno máte tak precizně propracované. Moc se mi líbí ty dokonalá jablíčka. Mohu se prosím zeptat, jak obháčkováváte ty krásná srdíčka?
    Pěkný den,
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  17. Robisz rozkoszne ozdoby, zwłaszcza jabłuszka i ptaszki są śliczne, pięknie dobierane tkaniny:)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Soni, oči mi přecházejí nad tou krásou, ani nevím, co se mi líbí nejvíce srdíčka nebo ptáčkové?
    IVA

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soničko, to je zase nádhery a vidět vše takhle pohromadě má jiné kouzlo než na Fleru. Přeji ti hodně tvůrčí inspirace, ale já mám pocit, že ty ji máš na rozdávání. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Soni, taková nádhera !!!
    Vše, co vytvoříš, je krásné a precizně vypracované. Ani se nedivím, že jsi dlouho nic nenapsala do blogu, protože jsi tak pilná a pořád něco vyrábíš, tak nemůžeš stíhat nic jiného.
    Já bych si na Tvém blogu vybrala nádherných věcí
    celou fůru, že bych tím zavalila velkou místnost.
    Jeden výrobek krásnější než druhý !!!
    Přeji Ti přeji Ti slunečné dny plné nápadů.

    OdpovědětVymazat
  21. Dziękuję za wizytę u mnie, zapraszam jeszcze. Piękne masz te ptaszki, serduszka i jabłka. Żelazko też śliczne - mam kilka podobnych:)

    OdpovědětVymazat
  22. I tuoi lavori sono magnifici!
    Anna Maria

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails